וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "הספסל עלה יותר מההרכב. יש הצעות על יונה"

23.5.2024 / 12:35

בעלי בית"ר ירושלים דיבר על הכל ברדיו ירושלים: "התקציב היה גבוה יותר והיו ציפיות, אבל נכשלנו". על עתיד הכוכב הצעיר: "אם נוכל לקבל עבורו 3-4 שחקנים ולשדרג את המועדון, יכול להיות שניקח החלטה קשה". וגם: הסטטוס של שועה, המטרות והתוכניות לעתיד

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים נאבקה נגד היריבה במשך תקופה ארוכה, אבל עם הגעת המנהל המקצועי אלמוג ברק והמאמן ברק יצחקי הקבוצה התייצבה, נחלצה מהאיזור המסוכן והבטיחה את הישארותה בליגת העל לעונה נוספת. היום (שישי) התראיין הבעלים ברק אברמוב ברדיו ירושלים ודיבר בהרחבה על העונה הארוכה שעברה עליו ועל כל המועדון, וגם על התוכניות לעונה הבאה.

"ב-7 באוקטובר הייתי בחו"ל וכשהבנתי מה קורה, הבנתי שזה אירוע גדול ושכל אחד צריך לתת מעצמו מה שהוא יכול", פתח ואמר הבעלים, "דרך בית"ר ירושלים אנחנו עושים ככל הניתן, אנחנו רוצים לעשות עוד, אך לצערי המועדון מאוד מאוד נפגע גם ברמת הנופלים, אנחנו עושים ככל יכולתנו, אנחנו קודם כל קהילה ומשפחה ואחרי זה קבוצת כדורגל שרוצה להצליח".

כיצד הוא מסכם את העונה: "כישלון, במילה אחת כישלון. אני רואה את הדברים כמו שהם, הייתה ציפייה בתחילת השנה כי בנינו תקציב טוב יותר משנה לפני. השנה היו ציפיות שונות, שכר השחקנים גדל ב-50 אחוז משנה קודמת וגם הציפיות, אך נכשלנו, זה חלק מהכדורגל, אין מה לעשות".

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב. ברני ארדוב
בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב/ברני ארדוב

על בניית הסגל: "הבניה היא בסוף של המאמן ושלי ביחד, אין שחקן במועדון שחתם ולא עבר את האישור שלי. גם אם לא הסכמתי, אם חתמתי האחריות היא גם עליי. אני לא נכנס לשחקן כזה או אחר, בסוף יש מאמן שמחליט את מי הוא רוצה ואת מי להחתים. דגני, גוטליב, אורי דהן, דרג שני בכדורגל, זה אמור היה להספיק אבל לא הצלחנו, לא תמיד הכסף הוא מה שמצליח ומה שמנצח".

על הקושי בקיץ: "היה לי ויכוח על זה עם יוסי אבוקסיס, יוסי בדרכו אוהב לחכות עם צירוף שחקנים בקיץ. ברגע שנתתי למאמן את המושכות אני נותן לו לנהל את זה, אני יכול להגיד את דעתי. הדרך של יוסי הצליחה בכדורגל עם ההמתנה והסבלנות לצירוף שחקנים, היו לנו ויכוחים על זה, יוסי חושב שבשבועות האחרונים מתפנים שחקנים בשוק, אבל זה הצליח בקיץ הזה".

האם סלח לאבוקסיס? "זה לא העניין. את כל מה שהיה לי להגיד אמרתי בנושא, דיברתי מהלב על כל הדברים. לא דיברנו מאז".

על עתיד ירדן שועה: "ירדן אחד השחקנים שאני הכי מחובר אליהם. אני גיליתי את ירדן שועה, גיליתי אותו במחלקת הנוער של בני יהודה, הוא חשוב לי בפן האישי, אני כמו מנטור בשבילו ואני רוצה שהוא יצליח. הוא הרבה שנים רוצה לצאת לחו"ל, אם תהיה לו הצעה עד ה-15 ליולי זה קצת מאוחר, אבל צריך להבין גם את השחקן, עסקאות לא קורות ביום. על ירדן שועה לא קיבלתי הצעה עד עכשיו, אם ישלמו את התג מחיר שלו אין לי מה לעשות, אני רק אגיד לו אם זה נכון לו. הוא צריך ללכת למקום שישתדרג מקצועית וכלכלית, אם זה יהיה נכון לו אני אפרגן לו, אם לא אשמח שהוא יישאר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עדי יונה בית"ר ירושלים. דני מרון
הצעות כבר יש. עדי יונה/דני מרון

המטרות להמשך: "ברגע שהבנתי שיוסי לא נשאר, אחרי 48 שעות ישבתי עם אלמוג כהן ואמרתי לו שאני רוצה אותו. הדבר הראשון שאמרתי לאלמוג הוא שאני רוצה לראות בבית"ר כדורגל התקפי ושמח, שהקהל יבוא לחווית צפייה, אם ננצח או לא נבחן בסוף העונה, קודם כל כדורגל שמח ובית"רי. אחרי זה חיפשנו מאמן שמתאים לזה, הוא אמר ברק יצחקי והלכנו על זה. אנחנו רוצים הצלחות, רוצים להיות כמה שיותר גבוה, אבל זה קשה בתקציבים מול שלוש הגדולות".

האם חשש מירידה? "אחרי הדרבי שהפסדנו 2:1, משחק ששלטנו חד צדדית ואחרי זה סכנין, דיברתי עם אלמוג והוא אמר שהוא בא עכשיו לעזור, אני מודה לו על זה, הוא יכול היה לחכות לקיץ, היה חשוב לו לרדת מיידית ולהביא את ברק יצחקי כדי להציל את הקבוצה מירידה".

השינויים הגדולים שיהיו בסגל: "הרבה שחקנים שקיבלו שכר גבוה לא תרמו, הספסל שלנו עלה יותר מההרכב שלנו. דור מיכה 70% מהעונה היה על הספסל, דגני, גוטליב, בן ביטון, פריידיי, שחקנים בשכר מוביל בליגה, הספסל אכן הרוויח יותר מההרכב, זה קורה בכדורגל, הרווחנו במקביל שחקנים כמו מוזי, יונה. אנחנו בשיחות עם השחקנים שסיימו חוזה וזה עניין של מו"מ כמו מיכה וקריאף, בסוף יש שוק שחקנים קשה ומצומצם, נעשה את המקסימום שלנו עם רכש".

על עדי יונה: "קיבלתי הצעות על עדי יונה, גם מהארץ וגם מחו"ל. כסף זה דבר חשוב, אבל הקהילה של המועדון חשובה, ברגע שבית"ר מצליחה לייצר שחקן מקומי לבוגרים זה לא קורה כל יום. אם תהיה עיסקה שהיא נכונה לבית"ר לשדרג אותה מקצועית לשנים הבאות אז אני אשקול אותה, כסף יעזור לשנה שנתיים, אם נדע לקבל שחקני משמעותיים שיעזרו לנו קדימה ועדי ירצה ללכת אשקול את זה, כרגע ההחלטה היא לא".

טרזייה תומא, שחקן בית"ר ירושלים חוגג. מאור אלקסלסי
תומא יחזור? "הכל מתחיל מחדש"/מאור אלקסלסי

על טרזייה תומא: "בסיטואציה שקיימת היום ועם המאמנים שלנו, אני חושב שהוא יכול להצליח. יש לו יכולות, הוא שחקן טוב, היו איתו בעיות אחרונות שקשורות לבת הזוג שלו שלא הייתה פה ואז הגיע שחקן אחר ואדם אחר על המגרש. אם הדברים יסתדרו, אני לא פוסל שהוא יחזור. הוא שחקן טוב. הכל מתחיל מחדש, כמו עם דור מיכה שהיה בקצה הספסל ועכשיו הוא הכוכב".

על ליוואי גרסיה: "בדיבורים הרווחנו 20 מיליון, בפועל אני הולך לשלם מיליון דולר לבעלים הקודם שחייב לסוכנים והשחקן במכירה, הם תובעים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully