וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה מלמדת כמה גולדהאר רוצה. זהבי לקראת החלטה

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 9:49

חוזה לעונה בשכר המתקרב למה שהרוויח בשנתיים האחרונות, אופק ניהולי מקצועי במועדון ושיחות על עוד שנים של עבודה משותפת. בעלי מכבי תל אביב לא רוצה לוותר על הקפטן שלו הקיץ במגרש. בקרית שלום מאמינים: החלטה בשבועיים הקרובים

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

במכבי תל אביב מעריכים כי ערן זהבי יחליט על עתידו בתוך שבועיים. החלוץ קבע שתי חופשות משפחתיות לשבועיים הקרובים ולאחר מכן, כך מבינים במועדון, הוא ישיב להצעה שהניח בפניו מיטש גולדהאר. בעלי מכבי תל אביב רוצה את זהבי בקבוצה כשחקן גם בעונה הבאה ולראיה החוזה שהגיש לו. הכוכב סיים חוזה בן שנתיים בשכר של מיליון יורו נטו לעונה וגולדהאר הציע לו חוזה דומה, הגם שהשחקן יהיה בן 37 בעוד חודשיים. הזכייה בתואר שחקן העונה, השערים שכבש בליגת העל ובאירופה ובראש ובראשונה האליפות בה זכתה מכבי תל אביב, הובילו את גולדהאר להציע לזהבי חוזה המתקרב לשכרו בשנתיים האחרונות, כשהפעם החוזה הוא לעונה אחת. גולדהאר רוצה את זהבי במכבי תל אביב בכל סטאטוס שהוא יבחר לעצמו - בין אם כשחקן ובין אם בתפקיד ניהולי מקצועי, בהנחה שיחליט לפרוש בכל זאת.

ההתלבטות של זהבי גדולה ואמיתית. הוא יכול לפרוש בשיא אחרי שהשיג בעונה החולפת הכל. זו נקודת זמן אופטימלית מבחינתו. מצד שני זהבי אוהב את המשחק, את האימונים והוא גם מרגיש פיזית טוב לעוד עונת כדורגל. גם העזיבות של שרן ייני ואנריק סבוריט, ממנהיגי הקבוצה, גורמות לו לחוש מחויבות נוספת למועדון. זאת ועוד, אחרי שהשיג כל מה שרצה בעונה החולפת, הלחץ עליו יפחת לקראת העונה הבאה והוא לא יצטרך להוכיח עוד דבר לאיש. הוא גם יוכל להוריד מדקות המשחק, כמו שאמר ממש באחרונה: "תפסיקו לעשות טרגדיה בכל פעם שאשב על הספסל".

ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הצעה קוסמת. זהבי/אריאל שלום

במכבי תל אביב מקווים לשמוע תשובה חיובית מהקפטן, אחרת יצטרכו לחפש חלוץ זר לצד דור תורג'מן, אלעד מדמון ויונס מלדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully