וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הפסידה בבית המשפט. וזה יעלה לה ביוקר

דיווח ברוסיה: CAS חייב את המלאבסים להעביר לארסנל טולה אחוזים ממכירת לאמק בנדה ללצ'ה, וגם פיצוי על איחור בתשלום

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה הפסידה בערעור שהגישה ל-CAS (בית הדין הגבוה לספורט) ותצטרך להעביר לארסנל טולה הרוסית אחוזים ממכירתו של לאמק בנדה, כמו גם פיצויים על כך שלא שילמה עד עכשיו - כך על פי דיווח ברוסיה.

בנדה הושאל למכבי פתח תקוה בקיץ 2021 ועל פי הדיווח, שנה לאחר מכן המלאבסים מימשו את סעיף הרכישה ושילמו לארסנל טולה 300 אלף יורו. בהסכם הוכנס גם סעיף של אחוזים ממכירה עתידית (כמות האחוזים לא פורסמה). כחודש אחרי שבנדה נרכש, הוא נמכר ללצ'ה תמורת כ-2 מיליון יורו.

הרוסים טענו שמכבי פתח תקוה לא העבירה להם את האחוזים, הגישו תביעה וזכו. הקבוצה הישראלית ערערה ל-CAS, אבל לפי הדיווח, בתחילת השבוע הערעור נדחה. מלבד הפיצוי, מכבי פתח תקוה תצטרך לשלם לארסנל טולה גם פיצוי על ההוצאות המשפטיות ועל העיכוב בתשלום. הסכומים כאמור לא פורסמו, אבל מוערכים בכמה מאות אלפי יורו. אגב, גם לפתח תקוה יש אחוזים מהמכירה הבאה של בנדה מלצ'ה לקבוצה אחרת.

שחקן לצ'ה, לאמק בנדה. Donato Fasano, GettyImages
בנדה במדי לצ'ה/GettyImages, Donato Fasano

בשנתיים שלו בלצ'ה, בנדה הזמבי, 23, הפך לשחקן חשוב ולבורג מרכזי. בעונה שעברה רשם 36 הופעות בסרייה A וכבש שני שערים. העונה נאבק בפציעות ושותף רק ב-21 משחקים שבהם כבש שני שערים ובישל ארבעה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully