וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס: "לא שלם ב-100 אחוז עם החלטת הפרישה שלי"

כוכב ריאל מדריד הודה כי "תמיד יהיו ספקות", אך הוא אופטימי לגבי עתיד המועדון: "ריאל תמיד מנצחת, וזה יקרה גם בעונות הבאות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

לאחר שהודיע על פרישה מכדורגל אחרי היורו, התפנה טוני קרוס להתראיין לתקשורת הספרדית וטען כי הבלאנקוס היו קיימים לפני ויהיו קיימים אחריו: "ריאל מדריד תמיד עושה עבודה מצוינת בבניית סגל מנצח. יום אחד אתה צריך לשחק ללא קרוס ומודריץ', אבל עשית את זה כבר בעבר ללא רונאלדו וראמוס. ריאל מדריד תמיד מנצחת וזה ימשיך לקרות גם בעונה הבאה, ובזו שאחריה".

על ההחלטה לתלות את הנעליים סיפר: "היא הגיעה אחרי חודשים של התלבטות. לפעמים חשבתי שאמשיך עוד עונה או כמה עונות, אבל באפריל, אחרי שזכינו באליפות והגענו לגמר ליגת האלופות, הבנתי שיהיה קשה לסיים בצורה מתוקה יותר. זו מעולם לא היתה החלטה שקיבלתי ב-100 אחוז, תמיד יהיו לי ספקות, אבל אני שמח - ואחרי שהחלטתי, קשה לשנות".

על חברו הטוב לוקה מודריץ' שגם כן שקל פרישה ולבסוף החליט להמשיך לעונה נוספת אמר: "יש לנו שתי גישות שונות. לוקה נהנה ואני רציתי לעזוב כשאני עדיין ברמה גבוהה והגוף שלי מרגיש טוב, ללא אף בעיה פיזית. כנראה שיכולתי לשחק גם עד גיל 36".

טוני קרוס ריאל מדריד. רויטרס
לא ציפה לפרידה כל כך מרגשת. קרוס/רויטרס

הפרידה שסיפקו אוהדי ריאל עדיין מרגשת את הקשר הגרמני הוותיק: "לעולם לא אשכח זאת. לא ציפית לדבר כזה, פשוט רציתי ליהנות מהיום וזה היה מאוד מיוחד. לא יכולתי לבקש יותר".

לבסוף, נשאל על היורו הקרוב אותו הוא וגרמניה יארחו: "הרגשתי שהם זקוקים לי. נאגלסמן צלצל, ראיתי שהנבחרת מתקשה בלעדי. חשבתי לעצמי - אני מרגיש טוב פיזית, ולכן הסכמתי. אני חושב שאפשר להוציא מהנבחרת הזו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully