וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחבור לאמביד ומקסי? פילדלפיה מתכננת לצרף עוד כוכב

דיווח: הסיקסרס ינסו לנצל את המקום בתקרת השכר ומפנטזים על ג'ימי באטלר, שעזב אותם בטריקת דלת לטובת מיאמי, אותה הוליך לגמר NBA אשתקד. גם לאבין ואינגרם מועמדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

פילדלפיה רשמה פלייאוף מאכזב מאוד מבחינתה אחרי שהודחה כבר בסיבוב הראשון בסדרה מרתקת של שבעה משחקים נגד הניקס. אלא שבמועדון לא מתכוונים "לפרק את החבילה" ועל פי דיווחים בארה"ב הקבוצה מנסה לצרף כוכב נוסף בעונה הבאה.

העיתונאי קית' פומפיי מהעיתון פילדלפיה אינקוויירר טוען שעל רקע אי הבהירות עם טייריס מקסי, פילדלפיה מתכוונת להשתמש בתקרת השכר הפנויה שלה כדי לצרף עוד גארד, כאשר בין המטרות שלה נמצאים ג'ימי באטלר או זאק לאבין כשגם שמו של ברנדון אינגרם הוזכר כמועמד.

שחקן פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד עם שחקן מיאמי היט ג'ימי באטלר. רויטרס
בקרוב ישחקו ביחד? באטלר ואמביד/רויטרס

הכוכב הגדול של מיאמי מועמד לעבור בטרייד הקיץ, כאשר גם זאק לאבין וברנדון אינגרם נמצאים עם רגל וחצי מחוץ לקבוצות שלהם - שיקגו וניו אורלינס. בעוד שג'ואל אמביד ופול ריד מחזיקים בחוזה מובטח, טייריס מקסי השחקן המשתפר של העונה שרשם פלייאוף נהדר למרות ההדחה, שואף לחוזה מקסימום כיאה למעמדו החדש. שחקנים חשובים בסגל כמו טוביאס האריס, באדי הילד ורוברט קובינגטון יהפכו לשחקנים חופשיים ללא הגבלה. באטלר כזכור הגיע למיאמי מפילדלפיה, בה שיחק עונה אחת אך הסתכסך עם המועדון שהעדיף על פניו את טוביאס האריס.

באטלר סבל מפציעה בפלייאוף האחרון ובלעדיו מיאמי הודחה בסיבוב הראשון עם 4:1 מול בוסטון. אלא שרק לפני שנה הסופרסטאר של ההיט הוליך אותם במו ידיו לגמר ה-NBA כשהוא מציג יכולת מדהימה ונכנע רק בגמר לדנבר ונבחר ל-MVP של סדרת גמר המזרח. אם באטלר יצטרך לפילדלפיה וישתף פעולה עם אמביד ומקסי, הסיקסרס יהפכו מיד להיות מועמדים ואולי גם הפייבוריטים לזכות באליפות בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully