וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהפסידה 3:0 בדיסלדורף: בוכום שרדה בבונדסליגה

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 0:25

איזו דרמה: קבוצת הבונדסליגה הצליחה להשוות ל-3:3 עם 0:3 בדיסלדורף ושרדה עם 5:6 מורט עצבים בדו קרב הפנדלים. הופמן (צמד) ושטוגר כבשו

בוכום נשארה למקום שמוביל למבחנים על ההישארות בבונדסליגה ממש בתוספת הזמן ובצורה אכזרית. כדי לשרוד בבונדסליגה היא היתה חייבת לנצח בפלייאוף את פורטונה דיסלדורף. אלא שבמשחק הראשון מבין שניים היא הושפלה עם 3:0 ביתי והיתה בדרך הבטוחה לליגה השנייה. הלילה (שני) היא עשתה את הבלתי ייאמן ושרדה בבונדסליגה עם 0:3 בחוץ ו-5:6 על דיסלדורף בדו קרב הפנדלים.

קווין שטוגר בוכום. GettyImages
השלים את הקאמבק. קווין שטוגר/GettyImages

פיליפ הופמן היה זה שהחל את הקאמבק עם שער בדקה ה-18 והוא השלים צמד כבר בדקה ה-66. בוכום היתה צריכה שער נוסף כדי לכפות הארכה וזה לא איחר לבוא כשקווין שטוגר קבע 0:3 כעבור ארבע דקות. המשחק נכנס להארכה, שהניבה בעיקר מצבים של דיסלדורף, אבל בוכום שרדה לקו קרב הפנדלים שבו לאורחים היה יתרון מנטאלי בעיקר.

אנדרה הופמן החטיא את הפנדל הראשון של דיסלדורף, אבל הראן מאסוביץ' החטיא את הפנדל השלישי של בוכום ויאניק אנגלהארט השווה ל-2:2. השוויון בין הקבוצות נשמר עד שטקאשי אוצ'ינו היפני שלח את הכדור לשמיים, פרץ בבכי והשאיר את בוכום בבונדסליגה. איזו דרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully