וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיים בסטייל: רונאלדו כבש צמד ועשה היסטוריה בסעודיה

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 23:15

הפורטוגלי בן ה-39 כיכב ב-2:4 של אל נאסר על אל איתיחאד במחזור הסיום ושבר שיא כיבושים לעונה אחת בליגה עם 35 שערים. צפו

כריסטיאנו רונאלדו כובש עוד שלושער במדי אל נסאר/הליגה הסעודית

כריסטיאנו רונאלדו אומנם לא משחק כבר באחת הליגות הבכירות של אירופה. אלא שבגיל 39 הסופרסטאר הפורטוגלי ממשיך לשבור שיאים והערב (שני) הוא סיים את העונה בסעודיה עם צמד שהוליך את קבוצתו אל נאסר ל-2:4 על אל איתיחד במחזור הסיום. הצמד הזה העלה את מאזן שערי הליגה של רונאלדו ל-35 והוא הפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים אי פעם לעונה אחת בליגה הזו, שמשופעת בשחקנים איכותיים מרחבי אירופה. רונאלדו, שגם הוסיף 11 בישולים ב-32 משחקים בלבד, הוא גם הראשון שמוכתר למלך השערים בארבע ליגות מארבע מדינות שונות.

רונאלדו כבש את הראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשהקדים את השומר שלו ומזווית קשה בעט בשמאל לרשת. בדקה ה-69 הפורטוגלי התרומם כמו שרק הוא מסוגל ונגח את ה-0:2. רונאלדו הוחלף בדקה ה-74 כדי לקבל את התשואות שלו ולהיפרד מהקהל וכעבור ארבע דקות לאחר מכן קיבלה אל נאסר פנדל, אותו בעט פנימה עבדולרחמן גריב. למרות שנותרה בעשרה שחקנים, אל איתיחאד, ששיחק בלי קארים בנזמה, צימקה ל-3:1 ובתוספת הזמן פאביניו החמיץ פנדל אבל הבקיע את הריבאונד וקבע 3:2. מסראי אל נימר קבע את תוצאת הסיום ממש לפני השריקה לסיום.

אל נאסר סיימה את העונה במקום השני עם 82 נקודות, הרחק מאחורי אל הילאל האלופה. אלכסנדר מיטרוביץ', שהוליך את אל הילאל לאליפות עם עונה נהדרת, סיים כסגנו של רונאלדו עם 28 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully