וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונה אחת בלאומית: הפועל גלבוע גליל חזרה לליגת העל

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 22:48

הקבוצה של שי סגלוביץ' ניצחה 84:90 אחרי הארכה את מכבי רחובות והשלימה 2:3 בסדרה המרתקת. עמית אהרוני כיכב עם 24 נקודות, 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

ברכות להפועל גלבוע גליל: הקבוצה של שי סגלוביץ' חזרה הערב (שני) לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בלאומית עם 84:90 במשחק החמישי והמכריע בגמר הפלייאוף ו-2:3 בסדרה הצמודה מול מכבי רחובות. המארחים הצליחו לכפות הארכה עם סל דרמטי של טל פלד שנייה לסיום המותחן. אלא שג'וש פרוינד המצוין צבר עבירה חמישית בהארכה ובלעדיו היה קשה לעמוד בקצב של האורחים, שנהנו ממשחק מצוין של עמית אהרוני בדרך לניצחון המתוק.

המשחק הזה היה הכי צמוד שאפשר. חדירה של שי דוד העלתה את המארחים ליתרון 70:71 כשנותרו שתי דקות לסיום המותחן. אלא שרועי נציה הגיב עם שלשה מספר 16(!) של האורחים שעלו ליתרון קריטי של 70:72. רחובות שוב הלכה פנימה לשי גואטה, שסחט עבירה אבל החטיא את הזריקה הראשונה והותיר את האורחים ביתרון נקודה. אלא שגליל לא הצליחה לקלוע בהתקפה שלה כשאלייזה הירש החטיא שלשה ובצד השני טל פלד העניש עם שלשה ענקית מהפינה שקבעה: 72:74 למארחים כשעל השעון נותרו 33 שניות. גליל לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם סל גדול של עמית אהרוני, שגם סחט עבירה והשלים מהפך כדי לקבוע 74:75, אבל על השעון נותרו 27 שניות. רחובות חזרה מפסק הזמן עם איבוד כדור של שגיב דוד ונאלצה לעשות עבירה על איש המשחק, עמית אהרוני. אלא שזה החטיא את הזריקה השנייה ושנייה לסיום המשחק טל פלד חדר, קלע וכפה הארכה עם שוויון 76.

אלא שבתחילת ההארכה ג'וש פרוינד, שקלע 19 נקודות עבור רחובות, החטיא ואז עשה עבירה חמישית. בלעדיו המארחים התקשו לייצר נקודות ורועי נציה קבע יתרון חמש עם סל שהעלה את גליל ל-76:81. רחובות פשוט לא הצליחה לעשות סל בלי פרוינד, עמית אהרוני קלע מנגד וגליל הבטיחה את הניצחון שלה והעלייה לליגת העל.

דניאל גואטה שי גואטה מכבי רחובות. יעל אמסילי מנהלת ליגה לאומית Winner, אתר רשמי
מפגש האחים. דניאל ושי גואטה במאבק/אתר רשמי, יעל אמסילי מנהלת ליגה לאומית Winner

עמית אהרוני בלט הרבה מעל כל היתר עם 24 נקודות (5 מ-11 מהשלוש), 8 אסיסטים וגם 8 ריבאונדים כשהוא קרוב לטריפל דאבל. עידו דוידי הוסיף 20 נקודות ו-4 מתוך 16 השלשות שקלעה קבוצתו במשחק הזה. רועי נציה הוסיף 13. מנגד, ג'וש פרוינד הוביל עם 19 נקודות והיה חסר מאוד בהארכה. טל פלד קלע 16 כולל הסל שכפה הארכה ואליעד טל תרם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully