וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "כנראה שלא אחזור לכאן, אז תדעו שנהניתי מאוד"

בעקבות ההפסד לזברב בסיבוב הראשון ברולאן גארוס, אמר שיאן הזכיות בתחרות: "הייתי תחרותי והיו לי את ההזדמנויות שלי, זה לא הספיק". גם בווימבלדון הוא לא צפוי לשחק, במשחקים האולימפיים דווקא כן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

רפאל נדאל הפסיד הערב (שני) בסך הכל בפעם הרביעית בקריירה במסגרת הרולאן גארוס. שבוע לפני יום הולדתו ה-38, הוא עלה בפעם ה-116 למשחק בגרנד סלאם האהוב עליו, בו הוא שיאן הזכיות עם 14 תארים, אבל נכנע בשלוש מערכות לסשה זברב, אולי במשחקו האחרון אי פעם על החימר בצרפת. הוא בסיום אמר לצופים הרבים שעמדו והריעו לו שהוא מקווה לשוב לשחק על המשטח הנ"ל לפחות במשחקים האולימפיים הקיץ, אבל הודה: "לגרנד סלאם רוב הסיכויים שלא אשוב".

"אני באמת לא יודע אם זו הפעם האחרונה שאשחק כאן מולכם, אבל אם כן אז תדעו שנהניתי מאוד", אמר על המשטח כשהמיקרופון בידו אחרי ההפסד לזברב, "זה לא היה אידיאלי לפגוש יריב כמוהו כבר בסיבוב הראשון, אבל הייתי תחרותי והיו לי את ההזדמנויות שלי. זה לא הספיק מול שחקן נהדר כמו זברב. אני לא יכול לומר ב-100 אחוז, אבל כנראה שלא אחזור לכאן".

נדאל גם הבהיר שבגראנד סלאם הבא, בווימבלדון, הוא כנראה לא ישחק: "נראה שיהיה לי קשה לעשות את המעבר מחימר לדשא, ויש גם את המשחקים האולימפיים. אני לא חושב שזה יהיה חכם שאשחק בווימבלדון".

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. רויטרס
"כנראה שלא אחזור". נדאל/רויטרס

ביציעים היו נובאק ג'וקוביץ, קרלוס אלקראס וגם איגה שביונטק שהגיעו לראות את נדאל מקרוב, אולי במשחקו האחרון ברולאן גארוס. זברב אמר אחרי הניצחון: "אני לא יודע מה לומר אם להיות כן. רפא, תודה רבה לך בשם כל עולם הטניס. כל הילדות שלי צפיתי בך משחק והיה לי מזל להתמודד מולך, פעמיים על המשטח הנפלא כאן. זה לא הרגע שלי עכשיו ולכן לא אדבר הרבה. תודה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully