וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' רשם ניצחון מאוחר בפריז, גם סבאלנקה עלתה

רולאן גארוס: המדורג ראשון מסתער על עוד תואר בצרפת, ונאלץ לעבוד קשה מול הרברט (142) עם ניצחון 4:6, 6:7 (3), 4:6 במשחקו הראשון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

רולאן גארוס נמשך היום (שלישי), כשהסיבוב הראשון הגיע לסיומו. במוקד: נובאק ג'וקוביץ' המדורג ראשון החל במסע ההגנה על התואר עם ניצחון מול פייר הרברט הצרפתי. קספר רוד בינתיים ניצח בקלות יריב ברזילאי שהגיע מהמוקדמות. אצל הנשים: ארינה סאבלנקה גברה על אריקה אנדריבה בת ה-19 וגם ילנה ריבאקינה עברה שלב ללא קושי.

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. Anne-Christine POUJOULAT / AFP, GettyImages
יגן על תוארו? ג'וקוביץ'/GettyImages, Anne-Christine POUJOULAT / AFP

גברים

נובאק ג'וקוביץ' (סרביה, 1) - פייר הרברט (צרפת) 4:6, 6:7 (3), 4:6

אחרי שנדאל הודח כבר בסיבוב הראשון, ג'וקוביץ' נותר האחרון מ"דור הנפילים" בטורניר הזה, והוא החל במסע ההגנה על התואר עם ניצחון. אולי הוא ציפה לניצחון יותר נוח על המדורג במקום ה-142 בעולם, אך בסופו של דבר נאלץ לעבוד שעתיים ו-31 דקות מול הצרפתי, שהציג יכולת מפתיעה למדי מול הקהל התומך. ג'וקוביץ' - שעלה מאוחר וסיים את המשחק אחרי 23:00 בלילה שעון מקומי - אף נשבר פעם אחת, ובמערכה השנייה נגרר לשובר שוויון, אבל בסך הכל היה בשליטה לאורך כל המשחק, למרות דקות ארוכות שבהן נראה מתוסכל מעצמו, זכר לאכזבות האחרונות שלו. ג'וקוביץ', שזכה ברולאן גארוס בשנה שעברה, יפגוש בסיבוב הבא את הספרדי רוברטו קרבאייס באנה, המדורג 63 בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קספר רוד, טניסאי דני. GettyImages
רוצה לזכות אחרי שתי סגנויות רצופות. קספר רוד/GettyImages

קספר רוד (נורבגיה, 7) - פליפה אלבס (ברזיל) 3:6, 4:6, 3:6

הנורבגי אוהב לשחק על חימר ואחרי שהעפיל לגמר בשנתיים האחרונות והפסיד, החל את המסע בהצלחה יתרה. הוא הכניע תוך שעה ו-56 דקות את יריבו הברזילאי שהעפיל מהמוקדמות במשחק בו שמר על כל משחקוני ההגשה והסתפק בארבע שבירות.

הולגר רונה (דנמרק, 13) - דניאל אוואנס (בריטניה) 4:6, 4:6, 4:6

הדני בן ה-21 נחשב להבטחה גדולה, אבל בינתיים בטורנירי הגרנד סלאם הוא מפשל. באוסטרליה הוא הודח כבר בסיבוב השני, אבל דווקא על החימר הוא העפיל פעמיים לרבע הגמר בשנתיים האחרונות. הוא הגיע כשהוא רחוק משיאו, לראיה ההדחה ברומא כבר בשמינית הגמר, אבל היום הוא החל את דרכו בצורה מוצלחת, עם ניצחון תוך שעתיים ו-37 דקות על המדורג 62 בעולם.שנחשב לשחקן חימר רע ולא הצליח לשחזר את הישג השיא שלו ברולאן גארוס, להעפיל לסיבוב השני.

seperator

משחקים נוספים

טיילר פריץ' (ארה"ב, 12) - פדריקו קוריה (ארגנטינה) 6:2, 1:6, 2:6, 1:6
אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה (ספרד) - ולנטין ואשו (צרפת) 6:4, 2:6, 2:6, 6:7 (2)
אלכס דה מינאר (אוסטרליה, 11) - אלכס מיכלסן (ארה"ב) 1:6, 0:6, 2:6

ארינה סבאלנקה, טניסאית בלארוסית. רויטרס
סבאלנקה חולמת על תואר בצרפת, אחרי שתי זכיות רצופות באוסטרליה/רויטרס

נשים

ארינה סבאלנקה (בלארוס, 2) - אריקה אנדריבה (רוסיה) 1:6, 2:6

המדורגת מספר 2 זכתה שנתיים ברציפות באוסטרליה, בארצות הברית נכנעה בגמר וברולאן גארוס ובווימבלדון נעצרה פעמיים בחצי הגמר. השנה בצרפת היא רוצה לזכות בגרנד סלאם ראשון על החימר ולהמשיך את השנה הפנטסטית שלה ואולי להתאושש משני ההפסדים האחרונים למדורגת מספר 1 איגה שביונטק, לה נכנעה במדריד וברומא בשבוע שעבר. במשחק הראשון היא לא התקשתה מול אנדריבה בת ה-19 שהייתה זו בסך הכל הפעם השנייה שלה ברולאן גארוס, ושוב דרכה הסתיימה בסיבוב הראשון. סבאלנקה נזקקה בסך הכל לשעה ו-9 דקות כדי להכניע אותה, על אף שהרוסיה עוד השיגה שבירה מהירה במערכה השנייה.

ילנה ריבאקינה (קזחסטן, 4) - גריט מינן (בלגיה) 2:6, 3:6

אלופת שטוטגרט פתחה ברגל ימין את דרכה אל עבר הגרנד סלאם בו הגיעה בשיאה רק לרבע הגמר (ב-2021, ומאז לא הצליחה לשוב לשלב הזה). כעת עומדת הקזחית על מאזן של 0:4 מול הבלגית.

אנג'ליק קרבר (גרמניה) - ארנצ'ה רוס (הולנד) 6:4, 6:3

הגרמניה בת ה-36 הייתה לפני שמונה שנים במקום הראשון בעולם, אבל בשנים האחרונות באופן צפוי חוותה ירידה ביכולת, נכנסה להיריון ולא שיחקה במשך שנה וחצי. השנה היא חזרה למגרשים והיא קיוותה להפתיע בגרנד סלאם היחיד בו מעולם לא עברה את רבע הגמר, אבל לא הצליחה להתמודד עם ההולנדית שמדורגת 50 בעולם.

seperator

משחקים נוספים

אליס מרטנס (בלגיה, 25) - מריה קרלה (ארגנטינה) 3:6, 6:7 (8)
צ'ינוון ז'נג (סין, 7) - אליזה קורנה (צרפת) 2:6, 1:6
פאולה בדוסה (ספרד) - קייטי בולטר (בריטניה, 26)
מדיסון קיז (ארצות הברית, 14) - רנאטה סראוסה (מקסיקו) 3:6, 2:6
ויקטוריה אזרנקה (בלארוס, 19) - נדיה פודורוסקה (ארגנטינה) 1:6, 0:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully