וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מחפשת זרים לעמדות המגן, הקשר והחלוץ

27.5.2024 / 17:18

בנוסף לישראלים שסומנו לקראת העונה הבאה כמו סלאח חוסיין, חיים סילבס נמצא עמוק בתוך הליך בניית הסגל ובמועדון מנסים לאתר זרים פוטנציאליים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

שבוע וחצי לאחר סיום העונה ובהפועל חדרה כבר עוסקים בהכנות לעונה הבאה. כזכור , הפועל חדרה הבטיחה את הישארותה בליגה שני מחזורים לסיום העונה והמאמן חיים סילבס כבר נמצא עמוק בתוך הליך בניית הסגל. בחדרה נפרדו לפני כשבוע מהיהלום הצעיר אלעד מדמון שנמכר למכבי תל אביב עוד במהלך העונה וכעת ינסו לצרף חלוץ ישראלי ועוד חלוץ זר לחיזוק החלק הקדמי.

בגזרת הזרים שוחרר המגן יוסיפ טומאשביץ' שהגיע בינואר והתחיל טוב, אך נחלש ככל שהזמן עבר ובסופו של דבר הוחלט שלא להאריך את חוזהו. הבלם פיליפ איפולה צפוי להיות משוחרר גם הוא, כאשר הקשר הבלגי סמי בוראר כבר עזב את ישראל ונפרד מהמועדון בשבוע של סיום העונה. הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג' כבר סיכם את תנאיו וצפוי להמשיך לעונה נוספת, כמו גם החלוץ ג'יימס אדניי שהאופציה עליו מומשה.

סלאח חוסיין שחקן הפועל נוף הגליל חוגג. קובי אליהו
שמו עלה בהפועל חדרה. חוסיין/קובי אליהו

בחדרה מחפשים מגן זר וקשר זר נוסף, לצד ניסיון לצרף לסגל גם מגנים ישראלים, כאשר שמותיהם של עידו וייר שסיים חוזה בסכנין וסלאח חוסיין שבלט העונה בהפועל נוף הגליל הוזכרו כמועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully