וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף המועמד המוביל: צ'לסי פנתה ללסטר לגבי מארסקה

הבלוז החלו במו"מ עם השועלים כדי לצרף את המאמן האיטלקי שהעלה אותם בחזרה לפרמיירליג. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום עד סוף השבוע, הלונדונים עשויים לפנות למקנה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

צ'לסי נפרדה ממאוריסיו פוצ'טינו ועתה כבר ברור מי המועמד המוביל שלה תפקיד: זה לא רוברטו דה זרבי, אריק טן האח או קירן מקנה, אלא אנצו מארסקה האיטלקי, מאמן לסטר בעונה האחרונה שהעלה אותה בחזרה לפרמיירליג מהמקום הראשון בצ'מפיונשיפ.

מארסקה בן ה-44, שמאז הפרישה שימש כעוזר מאמן באסקולי, סביליה, ווסטהאם, היה עוזרו של פפ גווארדיולה לעונה אחת במנצ'סטר סיטי וגם הדריך את קבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי ואת פארמה, חתום בלסטר עד 2026, אלא שלפי הדיווחים באנגליה היום (שני), צ'לסי פנתה רשמית אל השועלים ואם הצדדים יגיעו לסיכום על גובה הפיצוי, הוא יקבל את האישור לעזוב ללונדון.

אנצו מארסקה, מאמן לסטר. GettyImages
בעונה הבאה בצ'לסי? מארסקה/GettyImages

צ'לסי מוכנה לחכות למארסקה עד סוף השבוע, אבל הדבר כאמור יהיה תלוי במו"מ עם לסטר סיטי ולא בהסכמת האיטלקי, שגם אם טרם סיכם על תנאיו אצל הבלוז, צפוי להגיע להבנות במהרה. אם לא יושג סיכום עד סוף השבוע, ייתכן שצ'לסי תנסה את מזלה עם איפסוויץ' ותפנה אליה לגבי מקנה שמוזכר כמועמד גם לברייטון ולמנצ'סטר יונייטד, שטרם הודיעה על עתיד טן האח שכבר פורסם כי יפוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully