וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מוכנה לקופה אמריקה: "יש לנו את מסי, אבל פייבוריטים לא תמיד מנצחים"

קשר נבחרת ארגנטינה רודריגו דה פול בטוח לקראת הקופה אמריקה: "כל הנבחרות ירצו לנצח אותנו, אנחנו מוכנים להתמודד עם זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

כמעט שלושה עשורים חלפו מאז הפעם האחרונה שבה נבחרת ארגנטינה התמודדה עם משימת הגנה על תואר. זה יקרה לה בקופה אמריקה שייצא לדרך בחודש הבא (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), כאשר בימים הקרובים יתכנסו שחקני האלופה היבשתית ואלופת העולם המכהנת לתחילת ההכנות, שייפתחו בצמד משחקי הכנה: ב-10 ביוני מול אקוודור וב-14 ביוני נגד גואטמלה.

היום (שני) נחת בארגנטינה רודריגו דה פול, אחד ממנהיגי האלביסלסטה, שסיים בסוף השבוע האחרון את העונה עם אתלטיקו מדריד. דה פול התייחס לאתגר שבדרך: "הציפיות תמיד גבוהות. אנחנו צריכים לשמור על מה שעשינו. בתור האלופים המכהנים, כל הנבחרות ירצו לנצח אותנו. אנחנו מוכנים להתמודד עם זה. אנחנו יודעים שאנחנו אחת מהפייבוריטיות, כי אנחנו אלופי העולם ואלופי אמריקה, וכי יש לנו את ליאו (מסי). אבל כדורגל הוא יפה כי הפייבוריטים לא תמיד מנצחים".

שחקן נבחרת ארגנטינה רודריגו דה פול. Ira L. Black, GettyImages
ארגנטינה מלאת ביטחון לקראת הקופה אמריקה. רודריגו דה פול/GettyImages, Ira L. Black

במה שיהיה בוודאות הטורניר האחרון של אנחל די מריה בנבחרת, ועשוי להיות גם אקורד הסיום של ליאו מסי במדים הלאומיים, ארגנטינה תשחק בשלב הבתים נגד קנדה, צ'ילה ופרו. כזכור, הקופה אמריקה ישוחק השנה במתכונת מורחבת של 16 נבחרות, שש מתוכן מצפון ומרכז אמריקה, כשארצות הברית תארח את האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully