וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת "נתנאל" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל חולון

27.5.2024 / 13:28

רגע לפני רבע גמר הפלייאוף חתמו הסגולים על הסכם עם קבוצת הבניה והנדל"ן הגדולה עד לתום עונת 2024/25, והם יקראו באופן רשמי הפועל "נתנאל" חולון. ראש העיר שי קינן: "הפועל חולון היא הלב של העיר"

פנאתינייקוס חוגגת את זכייתה ביורוליג/דף ה-X של פנאתינייקוס

אחרי כמעט שנה ללא ספונסר ראשי ורגע לפני פתיחת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל ירושלים, הודיעה היום (שני) הפועל חולון כי חתמה על הסכם חסות ראשי עם חברת הבנייה והנדל"ן "נתנאל", שתשמש כספונסר של הסגולים עד תום עונת 2024/25. במסגרת ההסכם תיקרא הקבוצה בשמה הרשמי מהיום - הפועל "נתנאל" חולון.

"אני רוצה לברך את קבוצת נתנאל על הצטרפותה למועדון כנותנת החסות הראשית, אני שמח וגאה שחברה איכותית בסדר גודל כזה בוחרת להצטרף אלינו ולהעצים את המותג שנבנה כאן. ברצוני להודות לאיש העסקים החולוני ואוהד הקבוצה יצחק מחלי, שנרתם לסייע ויצר את הקשר עם קבוצת נתנאל", אמר יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו, "הצטרפתי אליו למשא ומתן וזכינו להכיר אנשים מקסימים כמו מיכה נתנאל, אביו אריה ודודו דני, ממייסדי החברה. בסוף השבוע האחרון נסגרה העסקה וקבוצת נתנאל, מחברות הבנייה המובילות בארץ, חברה שצמחה בחולון, תהיה נותנת החסות הראשית של המועדון. אני מאחל לקבוצת נתנאל ולנו שיתוף פעולה פורה ומוצלח שיימשך לאורך שנים".

ראש העיר החדש של חולון, שי קינן, בירך: "אני מברך את הנהלת הפועל חולון על שיתוף הפעולה עם קבוצת נתנאל. אני מאמין בפיתוח תחום הספורט ובטוח כי הקבוצה תיתרם מכך ותכבוש פסגות נוספות. הפועל חולון היא הלב של חולון ואני מקווה לראות עוד ועוד משפחות שיצטרפו למעגל אוהדי הקבוצה ויחד עם האוהדים הוותיקים ייצרו חגיגת כדורסל מוצלחת ומעוררת גאווה בסגול ובצהוב".

קבוצת נתנאל הינה חברת נדל"ן ובנייה מהמובילות והאיכותיות בישראל. החברה יוזמת ובונה פרויקטים כבר למעלה מחמישה עשורים. מה שהחל בשנות ה-70 בעיר חולון ובתל אביב התרחב בשנות ה-90 לפרויקטים בכל רחבי הארץ, מחדרה ועד אילת. הקבוצה הינה חברה ציבורית שנסחרת בבורסה מאז סוף שנות ה-90. האיכות והשירות הבלתי מתפשרים והסטנדרטים הגבוהים של החברה הביאו אותה לזכייה בפרס המצוינות והאיכות בבנייה. בשנים האחרונות פועלת נתנאל בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמת בנייה של עשרות אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, ואלפי יחידות דיור בחולון.

"כבני העיר שגדלו ובנו אלפי יחידות דיור בחולון, התמיכה בקבוצת הכדורסל העירונית היא מהלך טבעי מבחינתנו, המשקף נתינה לקהילה ממנה צמחנו ובה ביססנו את חברתנו החל מימיה הראשונים", אמר מיכה נתנאל, מנהל מערך ההתחדשות העירונית בחברת נתנאל, "נתנאל בנתה דירות רבות בעיר חולון ומקדמת פרויקטי נדל"ן רבים של מגורים והתחדשות עירונית ברחבי העיר לרווחת התושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully