וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באמת היא?" ואן דייק נדהם לגלות מי הפייבוריטית ביורו

הבלם ההולנדי של ליברפול היה עם פרצוף "המום" כששמע מי עם הסיכויים הגדולים ביותר לזכות ביורו ודיבר גם על העונה הבאה של קבוצתו: "שינוי זה דבר שמביא איתו חוסר וודאות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

אחרי עונה ארוכה ומתישה עם ליברפול, לויר'גיל ואן דייק יש עכשיו זמן קצר מאוד לנוח לפני שיצטרך לחזור למגרשים ולהוביל את נבחרת הולנד ביורו הקרוב בגרמניה, והשבוע ענה לשאלות של כתב "סקיי ספורטס", בנוגע ליורו הקרוב ולעונה הבאה של ליברפול, במהלך מירוץ פורמולה1 במונאקו.

"באמת הם?" הגיב הבלם ההולנדי בפליאה כשסופר לו ששחקני נבחרת אנגליה הם הפייבוריטים להניף את הגביע היבשתי בקיץ הקרוב, בפעם הראשונה בתולדותיהם, אך הבין מדוע הם ממוקמים חזק בתמונת הזכייה, כאשר גם נבחרות צרפת וגרמניה בין הפייבוריטיות לזכות ביורו: "לאנגליה וצרפת יש קבוצות וסגלים טובים מאוד".

לואן דייק אמון מלא במאמן החדש של ליברפול, ארנה סלוט: "יש לי אמון מלא במועדון ובהחלטות שמתקבלות שם. זה כמובן מרגש. שינוי זה תמיד דבר שמביא איתו חוסר וודאות, אבל אני מלא ביטחון וכבר מסתכל קדימה לעונה הבאה".

"ליברפול יכולה לשחזר את ההצלחה של העונות האחרונות. מאה אחוז. אבל אין להצלחה תעודת ביטוח. זה די מובן מאליו. נצטרך לעבוד קשה כדי להצליח ויש לנו מאמן חדש עם צוות טוב".

וירג'יל ואן דייק ליברפול. רויטרס
"אפשר לשחזר את ההצלחה". ואן דייק במדי ליברפול/רויטרס

כזכור נבחרת אנגליה הגיעה עד לגמר יורו 2020 והפסידה לנבחרת איטליה רק בדו-קרב פנדלים, ומאמן הנבחרת, גארת' סאות'גייט, נשאל לגבי סיכויי נבחרתו להתקדם צעד אחד יותר מאותו יורו: "אצא אידיוט אם אגיד שלא, אבל גם אם אענה שכן זה לא אומר שאין לנו המון עבודה לפנינו".

נבחרת אנגליה משובצת בבית ג' עם נבחרות סלובניה, דנמרק וסרביה.
נבחרת הולנד משובצת בבית ד', שנחשב לבית מוות, יחד עם צרפת, אוסטריה ופולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully