וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה הגדולה של באר שבע לגמר: מרציאנו או אליאסי

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 13:07

מרציאנו אמור היה לפתוח אחרי ההצלחות בגביע, השבוע האחרון פגע בסיכוייו ואליאסי כשיר. ברדה ממשיך בשיחות האישיות, אליאס ייעדר

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

שלושה ימים לפני גמר גביע המדינה, ונדמה שההתלבטות הכי גדולה של אליניב ברדה בהרכב הפועל באר שבע היא בעמדת השוער שיפתח בין הקורות מול מכבי פתח תקוה בבלומפילד ביום חמישי הקרוב.

על פניו היה טבעי שאופיר מרציאנו יעמוד בשער גם בגמר. השוער הותיק עמד בשער הקבוצה גם במשחקי הגביע הקודמים: בחצי הגמר מול מכבי נתניה, ברבע הגמר מול הפועל פתח תקוה וגם מול עירוני טבריה. בשלושת המשחקים הציג יכולת טובה, הקבוצה ניצחה, ונראה היה טבעי להציב אותו בהרכב גם בגמר.

לשם כך המאמן אפילו החליט לתת למרציאנו לעמוד בשני המשחקים האחרונים בליגה מול מכבי חיפה ומול בני סכנין בשבת האחרונה, אבל לצערו של מרציאנו, אלה היו שני משחקים רעים מאוד לבאר שבע, שבהם ספגה ארבעה שערים בכל משחק, והשוער היה חלק מהפסדים שעלולים להשפיע גם עליו ברמה אישית.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער, מאחוריו אופיר מרציאנו שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עד השבוע האחרון, היה ברור שהוא פותח. מרציאנו/ברני ארדוב
שוער הפועל באר שבע ניב אליאסי מטופל. קובי אליהו
יהיה כשיר. אליאסי/קובי אליהו

נכון להיום ניב אליאסי, השוער הראשון של באר שבע, כשיר לגמר (אחרי שבשבת כלל לא היה על הספסל בסכנין והיה חשש שלא יהיה כשיר). זה פתח את המאבק על אפודת השוער הראשון בינו לבין מרציאנו, וכעת ברדה יצטרך להכריע מי מביניהם יפתח, במשחק שיכול לשנות את כל העונה של הקבוצה, ולשלוח אותה לפגרה עם עונה שבסיכומה היא במקום השלישי, מחזיקת הגביע ועם מקום לאירופה.

בנושא אחר, שי אליאס לא יהיה כשיר לגמר, ובגלל פציעת הברך לא יעמוד לרשותו של ברדה.

במקביל המאמן ממשיך בשיחות אישיות עם שחקנים כדי להזרים רוח חדשה אחרי שבוע רע מאוד - עם שלוש תבוסות ו-11 ספיגות בליגה בשלושת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully