וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליות זהב לישראל באליפות אירופה בג'יו ג'יטסו

הראל נבגאוקר, תלמיד כיתה י"א מתיכון דרכא רות בגדרה קטף שתי מדליות זהב באליפות אירופה שנערכה בקפריסין

הראל נבגאוקר לוחם MMA. סופר נבגאוקר, באדיבות המצולמים
הראל נבגאוקר לוחם MMA/באדיבות המצולמים, סופר נבגאוקר

הראל נבגאוקר (17) מגדרה הניף אתמול את דגל ישראל על הפודיום באליפות אירופה באמנויות לחימה משולבות שנערכה בקפריסין, לאחר שזכה בשתי מדליות זהב. התחרות היוקרתית של איגוד AJP TOUR CYPRUS NATIONAL JIU-JITSU CHAMPIONSHIP 2024 - GI& NO-GI היא אחת התחרויות החשובות בתחום ה-MMA.

הראל, תלמיד כיתה י"א בתיכון דרכא רות בגדרה מייצג את ישראל מטעם התאחדות הג'י ג'טסו מסורתי ובחודש אוגוסט ייצג את ישראל בתחרות נוספת בקרואטיה. "כבוד גדול עבורי להניף את דגל ישראל באליפות אירופה, במיוחד בימים אלה. אני נחוש לסלול את דרכי לאליפות עולם בג'י ג'טסו ברזילאי שהוא המקביל לאולימפיאידה". אומר הראל.

יהושפט לוי, מנהל תיכון דרכא רות: "הראל הביא גאווה אדירה למדינת ישראל ולבית ספרנו. הוא מוכיח בכל יום מחדש שהתמדה וכוח רצון הם המפתח להצלחה". דרכא היא רשת בתי ספר תיכוניים שהוקמה בתמיכת משרד החינוך ובעידודו על מנת לחזק את בתי הספר בפריפריה הגאו-חברתית במדינת ישראל, בדרכם להיות מוסדות חינוך מובילים בתחום החינוך העל יסודי. רשת בתי הספר דרכא כוללת בתי ספר מקהילות שונות בחברה הישראלית ופועלת לחיזוק המרקם החברתי במדינת ישראל. הרשת מלווה במועצה ציבורית הכוללת אנשי רוח, חינוך ועשייה מובילים בחברה הישראלית ונתמכת כלכלית על ידי משרד החינוך ועמותות פילנתרופיות.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully