וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ואמנים אחרים: מסיבת האליפות של מכבי ת"א

אסף וקטי קמרי, מבעלי רשת סבן אקספרס, אירחו בביתם את מסיבת האליפות של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב. האירוע, שחגג את זכיית הקבוצה באליפות, משך אליו את כל זמרי המוזיקה המזרחית המובילים בארץ

אסף קמרי וערן זהבי. יחצ,
אסף קמרי וערן זהבי/יחצ

אסף וקטי קמרי, מבעלי רשת חנויות הנוחות סבן אקספרס, אירחו בביתם את מסיבת האליפות של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. בין האמנים שהתארחו באירוע היו אייל גולן, דודו אהרון, איתי לוי, קובי פרץ, רון שובל, משה פרץ, לירן דנינו ומושיקו מור.

עוד הגיעו לחגוג את ניצחון המכבים בל"ג בעומר: אופירה אסייג, אירית רחמים, דניאל גרינברג, יורם אביסרור, עמוס לוזון, אוסקר גלוך, אביבית וטוני זיו שותפו של אסף קמרי וכמובן כל שחקני קבוצת מכבי תל אביב, ביניהם, ערן זהבי ושירן ייני, קפטן הקבוצה הפורש. המוזמנים נהנו מהופעות חיות מרגשות של מיטב הזמרים, אשר עלו בזה אחר זה לבמה ושרו באווירה סוחפת לצד שחקני הקבוצה הנרגשים. בהמשך עלה לבמה להנפת צלחת האליפות הלוחם אשר נפצע קשה בלחימה בעזה, כפיר דנגור, אוהד הקבוצה.

אייל גולן וטוני זיו. יחצ,
אייל גולן וטוני זיו/יחצ

אסף קמרי, מבעלי רשת סבן אקספרס: "כבוד גדול לאשתי קטי ולי לארח את כפיר דנגור, אוהד הקבוצה אשר נפצע קשה בלחימה בעזה והגיע לחגוג עם שחקני קבוצת מכבי תל אביב את סיום העונה המאתגרת ויחד להניף את צלחת האליפות. זהו ערב של שמחה, גאווה ואחדות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully