וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרי חתם ל-5 שנים באסטון וילה, מוריניו קיבל הצעה

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 18:31

אחרי שהוליך את וילה לליגת האלופות, הספרדי חתם על חוזה ארוך טווח. "המיוחד" עשוי לאמן בטורקיה, הסעודים מוכנים לשלם למנצ'סטר סיטי 25 מיליון ליש"ט עבור אדרסון

תקציר גמר גביע פורטוגלי: ספורטינג ליסבון - פורטו/ספורט1

עונת 2023/24 הגיעה לסיומה כמעט בכל רחבי אירופה והיורו בגרמניה מתקרב בצעדי ענק, ולכן אפשר לומר שהגיע זמן ההעברות. מדי יום אנו נפרסם את כל ההעברות הרשמיות והשמועות מסביב לעולם.

העברות

* עכשיו זה רשמי: אונאי אמרי, המאמן הספרדי המצליח שהוביל את אסטון וילה למקום הרביעי ולהופעה בליגת האלופות, חתם לחמש שנים נוספות. "יש לי כימיה טובה עם המועדון, אני עובד בסביבה מושלמת עבורי". אמר אמרי.

שמועות

* אל איתיחאד הסעודית סימנה את אדרסון, שוערה של מנצ'סטר סיטי, כאחת המטרות שלהם לקיץ הקרוב, כך על פי ה"דיילי מייל". הקבוצה מערב הסעודית מוכנה להציע לאלופת הפרמיירליג 25 מיליון ליש"ט עבור השוער הברזילאי.

* ב"מירור" משכונעים: למרות ההתעניינות מצד ניוקאסל וקבוצות פרמיירליג נוספות, ג'רוד בואן ימשיך בווסטהאם גם בעונה הבאה.

* בחגיגות ההעפלה לליגת האלופות של ג'ירונה, אלש גרסיה אמנם הופיע יחד עם שחקני הקבוצה, אך ב"סקיי ספורטס גרמניה" מדווחים שהקשר כבר סיכם בבאייר לברקוזן. גרסיה יצטרף לקבוצה של צ'אבי אלונסו תמורת סכום שינוע בין 15 ל-20 מיליון יורו.

* ב"אקו" המקומי בליברפול נכתב שהקבוצה של ארנה סלוט עשויה להנחית רכש ראשון בעקבות ההפסד של לידס בגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג. קריסנסיו סאמרוויל שכבש העונה 21 שערים אצל הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, צפוי לעלות לליברפול כ-30 מיליון ליש"ט, כשהוא אחד השחקנים המוערכים ביותר על ידי המועדון האנגלי.

* יחזור למנצ'סטר יונייטד? מייסון גרינווד שהושאל מהשדים האדומים לחטאפה נפרד מהקהל הספרדי ובאנגליה טוענים שהוא בדרך חזרה לממלכה.

קריסנסיו סאמרוויל שחקן לידס יונייטד לפני פלין דאונס שחקן סאות'המפטון. Ed Sykes, GettyImages
למרות שלא עלה עם לידס, בדרך לפרמיירליג? סאמרוויל/GettyImages, Ed Sykes

* ב"לאקיפ" טוענים שמונאקו מחפשת יורש לוויסאם בן ידר שעזב את הקבוצה, והמעומד הראשי הוא ארמנדו ברויה, חלוצה של צ'לסי. לפי הדיווח, הבלוז צפויים לדרוש עליו כ-20 מיליון יורו.

* על פי יואן בקאלי, איז עסקים רומני שנחשב לחבר קרוב של ז'וזה מוריניו, המאמן קיבל הצעה בגובה 15 מיליון יורו לעונה אחת בלבד מפנרבחצ'ה הטורקית. מוריניו הגיע לאיסטנבול לפגישה עם ראשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully