וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראה מהארי פוטר: כוכב ארסנל הגיע מחופש לוומבלי

ארון רמסדייל תמך בחברו דייוויד ברוקס מסאות'המפטון בגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג, בעודו לובש תחפושת ש"סחטה תשומת לב רבה מהקהל"

תקציר: סאות'המפטון עלתה לפרמיירליג עם ניצחון 0:1 על לידס/ספורט1

סאות'המפטון חזרה אתמול (ראשון) לפרמיירליג אחרי עונה אחת בלבד בצ'מפיונשיפ, עם ניצחון 0:1 על לידס בגמר הפלייאוף באצטדיון וומבלי. הקדושים נהנו משער של אדם ארמסטרונג בשלב מוקדם, שמרו על התוצאה עד הסיום וחזרו לליגה הבכירה יחד עם לסטר ואיפסוויץ'. אחד השחקנים של סותון ששבו לפרמיירליג הוא דייוויד ברוקס, הקשר הוולשי ששיחק בפרמיירליג במדי בורנמות', ממנה הוא מושאל וכרגע צפוי לחזור אליה עם סיום העונה.

ברוקס, שאובחן כחולה סרטן לימפומה וחזר לשחק לאחר שהחלים בעונה שעברה, שיחק בעברו אצל הדובדבנים יחד שוער נבחרת אנגליה וארסנל, ארון רמסדייל, והשניים הפכו לחברים טובים. במשחק אתמול, השוער האנגלי הגיע לתמוך בחברו, והחליט כאחד האדום לעמוד יחד עם אוהדי הקדושים ביציע, אבל רצה לעשות זאת בצורה שלפחות בהתחלה לא תמשוך תשומת לב. לצערו, או שמחתו של רמסדייל, זה לא עבד כל כך כשהשוער התחפש לדמות של האגריד מספרי וסרטי הארי פוטר, וגרם לאוהדים רבים לתהות מי נמצא מאחורי הפאה והזקן הארוך, ומיד הופתעו לגלות את שוער התותחנים.

ארון רמסדייל, שוער ארסנל, הגיע מחופש למשחק בוומבלי. James Gill - Danehouse, GettyImages
הייתם מזהים?/GettyImages, James Gill - Danehouse

בכל הנוגע לעתידו של רמסדייל, שאיבד את אפודת השוער הראשון לדויד ראיה, הוא נמצא חזק בפנקסים של ניוקאסל, וההגעה לגמר אתמול קישרה אותו גם לסאות'המפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully