וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף הצהיר: "הגיע זמני לחזור לאמן"

ההולנדי ששימש כמנהל המקצועי של ברצלונה ואימן בעבר את מכבי תל אביב, הבהיר: "מרגיש טעון באנרגיות ועם תשוקה לבנות צוות ולהוביל פרויקט"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

אחרי שנה מחוץ למגרשים, ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי לשעבר של ברצלונה, אמר בריאיון כי הוא מוכן לחזור לתפקיד המאמן.

לפני שההולנדי הגיע להיות המנהל המקצועי של ברצלונה הגדולה בין 2021 ל-2023, קרויף התנסה באימון במכבי תל אביב (עונת 2017-2018), ולאחר מכן בצ'ונגצ'ינג ליפאן (2018/19) ושנזן (2020/21) הסיניות.

"אימנתי במשך ארבע או חמש שנים לפני שברצלונה קראה לי כדי להיות חלק מהצוות המקצועי. קיבלתי את האתגר, שהיה מיוחד מאוד עבורי", סיפר קרויף, "אבל תמיד אמרתי שבשלב מסוים אשמח לחזור לאמן שוב. אני חושב שהגיע זמני לחזור לאמן. אני מרגיש טעון באנרגיות ועם תשוקה לבנות צוות טוב כדי להוביל פרויקט".

בנו של יוהאן קרויף, אגדת העבר של בארסה, חשף שהוא היה מבוקש על ידי קבוצות מספרד גם כשאימן מחוץ לאירופה: "כשהייתי בסין היו מספר קבוצות מלה ליגה שהתעניינו בי כמאמן. אבל הייתי מחויב לחוזה".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב לשעבר. יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף בתקופתו במכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

קרויף מוסיף שבתקופתו כמנהל מקצועי במועדון הקטלאני, בברצלונה ביקשו ממנו להחליף את רונאלד קומאן בעמדת המאמן: "האפשרות עלתה, אבל היה חשוב לכבד את המאמן שעבד אז והחלטתי שהכי מתאים עבורי זה להתמקד ב-100 אחוז בתפקיד שלי באותו זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully