וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר אום אל פאחם: "הזוי ומביך איך שתקפו אותנו"

אחמד אבו אלעם סיפר בתוכנית הספורט של 103fm על הביקורת נגד הקבוצה שלו: "לא מאחל לאף יו"ר להיות במקומי. אם השחקנים נתנו את המשחק לבני יהודה, למה לא נתנו להם לכבוש יותר?". חודדה יודע: "טבריה צריכה לקחת דוגמאות מריינה וחדרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

מסע העלייה של עירוני טבריה לליגת העל היה מסובך, מסורבל ונמתח עד המחזור האחרון של הליגה הלאומית, אך הסתיים הכי מתוק שיש עם העפלה היסטורית אחרי 1:4 על מכבי הרצליה. מאמן הקבוצה, אלירן חודדה, התראיין לתוכנית הספורט של 103fm וסיפר על משחק העלייה, ההכנות לעונה הבאה והציפיות לעתיד.

"מה שהיה במחזור הסיום לא היה שגרתי, זה קרה בצורה הכי דרמטית שיש", סיפר חודדה. "לא פשוט לעכל מה שעשינו, נעשה את זה תוך כדי תנועה. התכוננו למחזור הסיום מראש, ידענו שנצטרך לשנות את הדברים תוך כדי, לקחת סיכונים ולהיות מסודרים בהגנה. לנהל שני מגרשים בו זמנית זה לא פשוט, זאת הייתה הסיטואציה שלנו".

לגבי האפשרות שישחקו באצטדיון גרין אמר המאמן: "כרגע זה הכיוון, אבל אנחנו לא רוצים. עפולה הוא מתקן ראוי לחלוטין גם לליגת העל. אין הרבה מתקנים בארץ ויש שלוש קבוצות במגרש בנוף הגליל. קרית שמונה למשל, לא יודעת היכן תשחק. יש עומס של קבוצות בצפון, וכרגע הכיוון הוא נוף הגליל".

האזינו לראיון המלא עם אלירן חודדה, מאמנה של עירוני טבריה

חודדה התייחס גם לחיזוקים בגזרת השחקנים לקראת העונה הבאה: "חלק משחקני העונה החולפים ימשיכו. נצטרך להבין כמובן זרים וישראלים צעירים ומנוסים. נצטרך להיות מאוזנים. זאת פעם ראשונה של הקבוצה בליגת העל, ברור שזה יהיה קשה, אבל נתכונן לכך היטב. כאשר היינו בלאומית רצו לבוא אלינו, כי השאיפות היו לעלות לליגת העל. צריכים לעשות התאמות גם בצד המקצועי וגם הצד הניהולי. רוצים לקחת דוגמאות מריינה וחדרה שעשו זאת והצליחו. ראש העיר תומך בנו כדי שיהיה תקציב לליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האזינו לראיון המלא עם אחמד אבו אלעם, יו"ר הפועל אום אל פאחם

בצד השני של מחזור הסיום בלאומית, בני יהודה הייתה מרחק נגיעה מחזרה לליגת העל, אך גם ניצחון 1:6 על הפועל אום אל פאחם לא סייע לכתומים שנותרו בלאומית. יו"ר הקבוצה המובסת, אחמד אבו אלעם, שוחח גם הוא בתוכנית הספורט של 103fm ודיבר על הביקורות נגד הקבוצה וסיום העונה בלאומית.

"לא הרגשתי הכי טוב אחרי הפסד הצורם, לא מאחל לאף יו"ר להיות במקומי ביומיים האחרונים, אבל אני גבר בשביל לעלות לתקשורת ולהגיב", אמר אבו אלעם. "לא מבין למה לא מדברים על ההפסד של הרצליה. כמה פעמים טבריה ניצחה בארבעה שערים בלאומית? זה הזוי ומביך איך שתקפו אותנו. המשחק עצמו היה בושה שתרדוף אותי כמה חודשים קדימה. 80 דקות נלחמו נגד הקבוצה שנחשבת הכי טובה בליגה עם ההתקפה הכי קטלנית. אם השחקנים שלי נתנו, לכאורה, את המשחק לבני יהודה - למה לא להמשיך עד הסוף ולתת להם לכבוש יותר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully