וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילי יחמיץ את פריז: "אשא את שם מכבי חיפה בגאווה"

אוניון סן ז'ילואז תשחק במוקדמות ליגת האלופות במקביל לטורניר האולימפי ולא צפויה לשחרר את שחקן הכנף, שבינתיים נפרד מהירוקים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

ענאן חלאילי, שיהפוך בקרוב באופן רשמי לשחקן אוניון סן ז'ילואז הבלגית, נפרד הערב (ראשון) מאוהדי מכבי חיפה. בפוסט בחשבון האינסטגרם, כתב שחקן הכנף הצעיר: "היום סוף סוף אני מעלה פוסט ברגשות מעורבים של שמחה והתרגשות יחד עם עצב של פרידה. אני רוצה להודות למועדון הכדורגל מכבי חיפה. היה לי הכבוד והזכות להיות חלק מהמועדון המופלא הזה, שליווה אותי לאורך השנים ותרם רבות להתפתחותי המקצועית והאישית.

"תודה ענקית לכל הצוות המקצועי, מר יענקל'ה שחר האחד והיחיד, המאמנים והחברים לקבוצה על התמיכה, ההכוונה והאמונה בי. התמיכה שלכם הייתה המנוע שהניע אותי קדימה והוביל אותי להישגים ולהצלחות. ואיך אפשר בלי תודות לאוהדים המדהימים של מכבי חיפה. אתם ללא ספק האוהדים מספר אחת במדינה! התמיכה והאהבה שלכם תמיד היוו עבורי מקור להשראה ולמוטיבציה. אני מודה לכם על כל רגעי העידוד והפרגון. אני מבטיח לשאת את שם המועדון בגאווה, בכל אשר אפנה".

ענאן חלאילי מכבי חיפה. דני מרון
הפנים ליעד הבא. ענאן חלאילי/דני מרון

חלאילי בן ה-19, שעשה את הפריצה הגדולה במונדיאליטו בקיץ שעבר במדי הנבחרת עד גיל 20, הרשים בעונת הבוגרים הראשונה שלו, אותה סיים עם 14 שערים ושישה בישולים בכל המסגרות. אחרי ששיחק בנבחרות הנוער והצעירה, הפך במהלך העונה גם לשחקן נבחרת ישראל הבוגרת עם ארבע הופעות.

לאור העובדה שקבוצתו הבאה סיימה במקום השני בליגה הבלגית הערב, נראה כי הוא לא ישוחרר לטורניר האולימפי בפריז. סן ז'ילואז תשחק במוקדמות ותתחיל את דרכה בסוף יולי, במקביל למשחקיה של נבחרת ישראל האולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully