וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "שמח בשביל סורקין. יש לו עוד לאן להתפתח"

26.5.2024 / 21:03

מאמן מכבי תל אביב מרוצה לאחר הניצחון ושבירת שיא הליגה בשלשות, ומתכונן לפלייאוף: "נס ציונה קבוצה שידעה להקשות עלינו בסדרות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

לפני פתיחת הפלייאוף בשלישי, מכבי תל אביב שייטה לניצחון קליל הערב (ראשון) על עירוני קרית אתא, 95:117, תוך שבירת שיא ליגה בקליעות לשלוש עם 23 כאלו (השיא הקודם 21).

בסיום ההתמודדות התפנה מאמן מכבי עודד קטש כדי לנסות ולסכם את המשחק: "אין יותר מדי מה לסכם. היה אפשר להרגיש שהייתה יותר אווירה של טרום עונה מאשר של משחק משמעותי. קשה לבוא עם אנרגיות מטורפות למשחק חסר חשיבות, בטח יומיים לפני פלייאוף. הדבר החשוב היה שניצחנו ושכולם נשארו בריאים והצלחנו לחלק עומסים, נתנו לג'ון עוד יומיים להתאושש מהפציעה, מנוחה לתמיר, ולורנזו וג'וש (ניבו) שיחקו מעט דקות".

המאמן החמיא לרומן סורקין שצלף 6 שלשות: "שמח בשביל רומן, יש עוד כמה פרמטרים במשחק, הוא קצת התלהב מהקליעות לשלוש. זה משהו שהוא מפתח, זה אחד הדברים שבגללם אמרתי שיש לו אפסייד מטורף, יש לו עוד לאן להתפתח".

רומן סורקין שחקן מכבי תל אביב חוגג. דני מרון
"יש לו עוד לאן להתפתח". סורקין/דני מרון

קטש נשאל גם על חלוקת העומסים ועל ההחלטה לא להעלות את ג'ון דיברתולומאו: "אם למשחק הייתה משמעות אחרת מניח שג'ון היה משחק היום, העדפתי לתת לו עוד יומיים. זה מטריד אותו, אבל בסוף הוא כשיר לפלייאוף. היינו צריכים את גולדמן ומאייר כדי להוריד עומסים, וגם אם הם לא יקבלו דקות משמעותיות בפלייאוף יש להם עוד הרבה שנים להראות את מה שהם יודעים".

"יש לנו כבוד למאיר טפירו ולנס ציונה, קבוצה שעשתה דברים בשנים הקודמות וידעה להקשות בסדרות פלייאוף", הוסיף קטש לקראת הפלייאוף, "הדבר החשוב זה לקחת את זה במלוא הרצינות עם הרבה כבוד, יש לנו 48 שעות כדי לבוא עם גישה אחרת למשחק אחר לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully