וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "יש משא ומתן, ויש דברים שהם מעבר לכסף"

מאמן בני ריינה התייחס בתכנית הספורט של 103fm לעונה הבאה של הקבוצה אחרי ההצלחה: "אם אשאר בריינה, לא נתבלבל ונישאר צנועים. אין ספק שיהיה שינוי בסגל"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

אחרי שמכבי בני ריינה סיימה עונה מפתיעה במקום החמישי בליגת העל, נבחר מאמנה שרון מימר למאמן העונה של תוכנית הספורט של 103fm. מימר התייחס לבחירה ואמר: "זה מחמיא מאוד ולא מובן מאליו. אני מעריך את זה מאוד. בני ריינה הייתה מועמדת לירידה בתחילת העונה. סיימנו בסוף במקום החמישי וזה הרבה מעל לציפיות".

המאמן גם דיבר על ההכנות לעונה הבאה: "להבדיל מהפרסומים בכל פעם שהבעלים סעיד רצה להיפגש ולשבת על החוזה ישבנו, כטבעו של משא ומתן כל אחד רוצה להשיג את הדברים שלו עד שמגיעים למצב ששני הצדדים במקום שנוח להם וזה לוקח זמן. אתה יודע אבל מה אומרים, עד שאין חתימה זה לא נחשב הסכם".

עוד אמר: "אין ספק שיהיו שינויים, וכמה שחקנים יעזבו את הקבוצה, יש דברים באוויר. מה יקרה בהמשך? זה כבר תלוי במועדון. יש משא ומתן ויש גם דברים שהם מעבר לכסף, אין פה לחץ. אני מכבד מאוד את בני ריינה ואת מה שנתנו לי כאן, אבל יש רצון של שני הצדדים להרגיש טוב ולקבל את מה שמרגישים שראויים לו, זה טבעי בכל משא ומתן".

האזינו לריאיון

"עדיין ריינה לפחות בשנה הבאה היא לא מועמדת בכירה לפלייאוף העליון, צריך להבין את זה ולא להתבלבל", סיכם מימר, "בגלל שיש לפני ריינה לפחות 8 או 10 קבוצות עם יותר קהל ותקציבים, אם אשאר בריינה, לא נתבלבל ונישאר צנועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully