וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בדנמרק, גלאטסראיי אלופת טורקיה, ברוז' בבלגיה

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 23:15

למרות 3:3 ביתי מול סילקבורג, מיטיולן עלתה לפסגה וזכתה בתואר אחרי שברונדבי הפסידה. איקרדי כיכב ב-1:3 של גלא על קוניאספור, אליפות מספר 19 לקלאב ברוז' שסגרה פער של 19 נקודות בעזרת הקיזוז. פורטו זכתה בגביע הפורטוגלי

תקציר משחק האליפות של גלאטסראיי/ספורט1

מחזור אחרון מטורף סיפקה הערב (ראשון) הליגה הדנית, בסיומו השנייה בטבלה מיטיולן עלתה לפסגה למרות תיקו שני רצוף וחגגה אליפות ראשונה מאז 2020 ורביעית בתולדותיה (כולן בעשור האחרון). ברונדבי ניצבה בפסגה ערב המחזור וקיוותה לזכות בתואר בפעם ה-12 והשנייה בלבד מאז 2005, אבל עשרות אלפי אוהדיה שהיו שותפים לצעדת ענק לפני המשחק הביתי מול ארהוס, חוו מפח נפש עם הפסד 3:2 שהותיר אותם עם הסגנות והכרטיס לקונפרנס ליג בלבד.

הקרדיט בשני המקרים הולך ליריבות, להן לא היה על מה לשחק ובכל זאת נתנו פייט אדיר. מחזיקת הגביע סילקבורג הובילה 0:2 אצל מיטיולן בדקה ה-26, האלופה החדשה הפכה ל-2:3 עם בליץ של שלושה שערים תוך שש דקות בתחילת המחצית השנייה, אבל קאלום מקוואט הניו זילנדי קבע 3:3 בדקה ה-82. במקרה הזה ברונדבי הייתה צריכה עוד שער כדי לעשות 3:3 משלה ולזכות באליפות, אך היא נתקעה אחרי הספיגה בדקה ה-78, הפסידה לארהוס וסיימה מרחק נקודה מהפסגה.

שבוע אחרי ההפסד הביתי לפנרבחצ'ה שדחה את הבטחת האליפות, גלאטסראיי כבר זכתה לפתוח את השמפניות עם 1:3 בחוץ על קוניאספור במחזור הסיום ואליפות שנייה ברציפות ו-24 בתולדותיה. מלך השערים מאורו איקרדי כיכב עם צמד שהעלה את מאזנו ל-25 בליגה הטורקית, וליריבה פנר לא עזר ניצחון 0:6 על נועלת הטבלה איסטנבולספור שהציב אותה על 99 נקודות - שלוש פחות מגלא עם 102, אחרי ששתי הקבוצות דרסו את הליגה לאורך העונה כולה.

קלאב ברוז' זכתה הערב באליפות בלגיה בפעם ה-19 בתולדותיה והרביעית בחמש השנים האחרונות. הקבוצה הזו סיימה רק במקום הרביעי בליגה הסדירה ופיגרה ב-19 נקודות אחרי אוניון סן ז'ילואז, אבל בבלגיה יש קיזוז שכבר צימק את הפער בחצי, ואת הפלייאוף העליון סיימה קלאב ברוז' ללא הפסד ועם 24 נקודות מ-30 אפשריות. היא הגיעה למחזור האחרון כשנקודה בדרבי מול סרקל תספיק לה, וכך עשתה עם 0:0 ביתי. סן ז'ילואז שוב נותרה מאוכזבת והסתפקה בסגנות ובכרטיס למוקדמות ליגת האלופות אחרי 0:2 על גנק, שתתמודד עם גנט של עומרי גנדלמן על הכרטיס לקונפרנס ליג. אנדרלכט, שגם היא בילתה בפסגה במהלך הפלייאוף, הפסידה 3:1 לאנטוורפן ותשחק במוקדמות הליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פפה קפטן פורטו מניף את הגביע הפורטוגלי. רויטרס
פפה בן ה-41 מניף את הגביע הפורטוגלי/רויטרס
מהדי טארמי שחקן פורטו חוגג זכייה בגביע הפורטוגלי. Carlos Rodrigues, GettyImages
דאג למתנת פרידה. מהדי טארמי/GettyImages, Carlos Rodrigues

פורטו, שסיימה שלישית בליגה הפורטוגלית, מנעה מספורטינג ליסבון לזכות בדאבל כשניצחה אותה 1:2 בהארכה בגמר הגביע. האלופה הובילה משער בדקה ה-20 של ג'רמיה סט. ג'סטה, אבל אבאנילסון השווה אחרי חמש דקות, סט. ג'סטה הורחק בדקה ה-30 ומהדי טארמי השלים מהפך עם פנדל בדקה ה-100 והעניק מתנת פרידה לפני המעבר לאינטר בדמות גביע מספר 20 בתולדות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully