וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שמונה ימים בלבד: שיא ישראלי נוסף לסיון אוירבך

לאחר ששברה את השיא בריצה ל-1,500 מטרים לפני קצת יותר משבוע, האתלטית רשמה שיא חדש עם 4:09.36 דקות: "יכולה לרוץ אפילו יותר מהר, מרוצה מאוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

סיון אוירבך קבעה הערב (ראשון) שיא ישראלי חדש בריצת 1,500 מטר כשעצרה את השעון על 4:09.36 דקות במסגרת תחרות בבריסל שבבלגיה, שם היא סיימה במקום הרביעי את הריצה. כזכור, רק בשבת הקודמת, אוירבך הפכה לראשונה לשיאנית ישראל במרחק הזה. היא שיפרה את השיא הלאומי שהיה שייך לסלאמוויט ביולין טפרי, כשקבעה 4:11.29 דקות. הערב, האתלטית, שלומדת ומתאמנת באוניברסיטת אוקלהומה סטייט בארה"ב, הורידה עוד כשתי שניות מהשיא הישראלי.

אוירבך אמרה בתום הריצה: "הייתה ריצה מאוד כאוטית. היינו הרבה רצות במקצה והיה מאוד צפוף. הריצה התחיל בצורה מאוד אגרסיבית, מצאתי את עצמי על הברזל בחלק הפנימי מאחורה, ניסיתי לשמור על קור רוח ורוגע ולא לעשות מהלכים מיותרים. רק בסיבוב האחרון הצלחתי סוף סוף לצאת ולהתחיל לעלות. עקפתי בסיבוב האחרון כשבע בנות. השארתי לעצמי אולי אפילו יותר מדי כוח לסוף, סגרתי יפה על הראשונות ואני מוכנה לרוץ אפילו יותר מהר, אני יודעת שיש לי את זה ברגליים. אני מרוצה מאוד.".

סיון אוירבך רצה ישראלית. Mason Harbour, אתר רשמי
ממשיכה לשבור שיאים. אוירבך/אתר רשמי, Mason Harbour

אוירבך הוסיפה: "מפה אני ממשיכה למחנה גובה באלפים באיטליה למשך שלושה שבועות, לאחר מכן יש לי עוד תחרות בינלאומית, שם ארצה כבר לראות עוד שיפור".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully