וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקריירה: לקלר זכה בגרנד פרי הביתי במונאקו

נהגה של פרארי כיפר על האכזבה מעונת המרוצים ב-2021, שמר על מיקומו ממקצה הדירוג והגיע לפסגת הפודיום. פיאסטרי שני, סאינס שלישי, ורשטאפן העצבני רק שישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

בעונת המרוצים של 2021, שארל לקלר כבר ראה את הדרך לא רק לפודיום, אלא גם לזכייה במרוץ הביתי שלו בגרנד פרי במונאקו, זאת אחרי שסיים במקום הראשון במקצה הדירוג. תקלה במכונית הרסה לנהג של פרארי את החלום, והוא נאלץ לראות את מקס ורשטאפן, נהגה של רד בול, זוכה פעמיים בשלוש השנים האחרונות, כשסרחיו פרס זכה גם הוא באמצע בדומיננטיות של הקבוצה של כריסטיאן הורנר.

הערב (ראשון), לקלר זכה לגאולה כשניצל מקצה דירוג לא טוב של אלוף העולם, זינק ראשון ושמר על המיקום שלו לאורך כל המרוץ בדרך לזכייה ראשונה ויוקרתית במרוץ הכי נוצץ של השנה בסבב הפורמולה 1. זה היה גם המרוץ הראשון בו זוכה נהג של פרארי במונאקו מאז סבסטיאן פטל ב-2017. כל הצמרת שמרה על המיקום שלה עד הסיום במרוץ הרחובות המסורתי, כשעל הפודיום נמצא גם אוסקר פיאסטרי ממקלארן וקרלוס סאינס מפרארי. לנדו נוריס הגיע במקום הרביעי, ג'ורג' ראסל ממרצדס חמישי והנהג ההולנדי של רד בול רק במקום השישי והמאכזב, עם הרבה קללות עסיסיות לצוות שלו במהלך המרוץ.

שארל לקלר נהג פורמולה 1 פרארי. GettyImages
רגע ענק ומשמעותי בקריירה לנהג של פרארי. לקלר/GettyImages
מקס ורשטאפן נהג פורמולה 1 רד בול. GettyImages
עצבים אצל אלוף העולם. ורשטאפן/GettyImages

שיאן הזכיות בצוותא עם מיכאל שומאכר, לואיס המילטון, הגיע במקום השביעי, כאשר פרננדו אלונסו שחווה מקצה דירוג מאכזב למדי עם הדחה כבר ב-Q1, הצליח לטפס עד המקום ה-11. הרגע המבהיל התרחש ממש אחרי הזינוק כאשר אסטבן אוקון, ניקו הולקנברג, קווין מגנוסן וסרחיו פרס ביצעו תאונה בשורות האחרונות של המכוניות, וארבעתם יצאו בשלב מוקדם ללא פגיעות, אך עם מכונית מרוסקת של הנהג המקסיקני של רד בול.

קיליאן אמבפה מרוץ מונאקו פורמולה 1. GettyImages
הרבה מפורסמים במרוץ הנוצץ. אמבפה במונאקו/GettyImages

צמרת דירוג הנהגים

1. מקס ורשטאפן (רד בול) - 169 נקודות
2. שארל לקלר (פרארי) - 138 נקודות
3. לנדו נוריס (מקלארן) - 113 נקודות
4. קרלוס סאינס (פרארי) - 108 נקודות
5. סרחיו פרס (רד בול) - 107 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully