וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצית לגורפינקל ב-0:7 של צ'נגדו, 90 דקות לארד ב-0:9

המגן הוחלף בהפסקת הניצחון הקליל על צ'ינגדאו, הבלם וקייראט התעללו ביריבה מהליגה השנייה בקזחסטן. ניצחון ללביא, הפסד ללידור כהן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

יהב גורפינקל שיחק היום (ראשון) מחצית ב-0:7 המוחץ של צ'נגדו רונגצ'נג על צ'ינגדאו ווסט קואסט. פליפה סילבה, אלקסן וגם ווי שיהאו כבשו צמדים והקבוצה ניצבת במקום השלישי בליגה הסינית אחרי 14 מחזורים, מרחק שמונה נקודות מהמוליכה שנגחאי שנואה.

* נטע לביא, שזומן לסגל החדש של נבחרת ישראל על ידי רן בן שמעון, נכנס בדקה ה-72 והיה שותף לניצחון החוץ 0:1 על FC טוקיו משער של קוטה ימאדה (85) שנכנס דקה לפני כן. גמבה במקום הרביעי בליגה היפנית, מרחק שבע נקודות מהמוליכה המפתיעה מאצ'ידה.

* דני גרופר, שחזר גם הוא לנבחרת ישראל אחרי שנה וחודשיים, פתח בהרכב לודוגורץ והוחלף בדקה ה-69 בהפסד 1:0 אצל לבסקי סופיה במחזור הסיום של הפלייאוף העליון בבולגריה. קבוצתו הבטיחה מזמן את זכייתה באליפות.

* עופרי ארד נכלל גם הוא בסגל הנבחרת, והערב שיחק 90 דקות ב-0:9 הקליל של קייראט אלמטי במשחק גביע הליגה מול אחז'איק מהליגה השנייה בקזחסטן.

עופרי ארד שחקן קייראט. ., צילום מסך
קייראט לא ריחמה. עופרי ארד/צילום מסך, .

* מונס דאבור שיחק 79 דקות בתבוסה של שבאב אל אהלי 3:0 אצל אל וואסל, שהבטיחה זכייה באליפות איחוד האמירויות. למוליכה תשע נקודות יתרון על פני הקבוצה של דאבור, ולסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד.

* לידור כהן שיחק 82 דקות בהפסד של טראט 3:2 אצל צ'ונבורי במחזור האחרון בליגה התאילנדית. קבוצתו ירדה רשמית בשבוע שעבר וסיימה את העונה במקום ה-16 והאחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully