וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזל שאצילי עזב": חלאילי מסכם תקופה במכבי חיפה

ענאן חלאילי התראיין לרדיו חיפה ונשאל לגבי העונה המאכזבת של קבוצתו וחשף: "הייתי סגור בהפועל ואז הגיע השער מול אוזבקיסטן שפתח הכול"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

ענאן חלאילי התראיין היום (ראשון) ברדיו חיפה לתכנית "קטן ב-2" לפני עזיבתו לבלגיה, בין השאר לגבי ההפסד המאכזב בדרבי שחתם את העונה של מכבי חיפה, על הוקרת התודה שלו למסאי דגו, על האפשרות שהיה מגיע לקבוצה אחרת ועל החלומות שלו להמשך הקריירה.

השחקן הצעיר המוכשר, שכבש העונה 14 שערים בכל המסגרות במדים הירוקים, התפנה כדי לסכם את התקופה במכבי חיפה, עונה ראשונה לאחר השושלת של בכר, שהסתיימה אתמול בהפסד 2:0 בדרבי החיפאי, ללא תואר משמעותי ובפער דו-ספרתי מהאלופה מכבי תל אביב: "הפסד כואב, הפסד מאכזב, הדרבי משחק חשוב, לא הגענו למשחק. הייתה אווירת סוף עונה ולא באנו מוכנים".

על פספוס ההזדמנות של אליפות רביעית ברציפות: "שרי הלך, כמה שחקנים הלכו בתוספת פציעות וזה השפיע. העזיבה של שרי הייתה הכי משמעותית כי הוא קפטן אמיתי שמחבר את הקבוצה בחדר הלבשה, נותן טיפים לשחקנים, היו לנו ביחד הרבה שיחות, כל פעם הוא היה אומר לי ללכת באחד על אחד עד שאני אעבור את השחקן".

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"הייתה אווירת סוף עונה ולא באנו מוכנים". חלאילי/מאור אלקסלסי

חלאילי ענה גם לגבי הפריצה שלו במכבי חיפה העונה: יש לי מזל שעומר (אצילי) עזב את הקבוצה ומסאי היה המאמן כי זה עזר לי להשתלב, מסאי נתן לי את הביטחון והאמין בי, מזל שהוא הכיר אותי מהנוער. הכל זה מלמעלה. מה שכתוב מלמעלה קדוש, אבל גם עבודה קשה ומקצוענות. אני ישן טוב, מתאמן טוב, אוכל נכון ושומר על אורח חיים ספורטיבי. יש לי רעב גדול להוכיח על הדשא".

"הייתי סגור בהפועל תל אביב ואז הגיע המונדיאליטו והשער מול אוזבקיסטן שפתח את הכול. משם הגעתי למכבי חיפה", סיפר חלאילי על הקיץ שעבר, ועבר לדבר על המחשבות שלו לגבי העתיד, "המטרה לשחק בבלגיה שנתיים-שלוש ולהגיע בגיל 22 לליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully