וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שבוע: אוהדי הפועל פ"ת גייסו מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 15:27

גל ההצטרפות לעמותת הכחולה נמצא בעיצומו, למרות ירידת הליגה של הקבוצה. "הקהל שוב מוכיח את עוצמתו, המקום של המועדון הוא בליגת העל", אמר המנכ"ל טים פלוטקין

למרות הירידה לליגת הלאומית, אוהדי הפועל פתח תקוה גייסו בתוך שבוע בלבד מסיום עונת 23/24 ומתחילת הקמפיין לקהל הרחב, סכום של מיליון שקלים לתקציב הקבוצה בעונה הבאה. במועדון, ששואף לחזור לליגת העל בתוך עונה אחת, סימנו יעד גיוס של שלושה מיליון שקלים מהאוהדים, כסכום אשר יסייע למועדון תקציבית לבנות קבוצה שתתמודד על חזרה לליגת העל בתוך עונה אחת בלבד.

יש לציין כי בעונת העלייה של הקבוצה, 22/23, גייסו האוהדים 2.1 מיליון שקלים מהאוהדים לאורך כל העונה, כאשר כבר כעת, בתוך שבוע, גייסו האוהדים מחצית מהסכום, כאשר מספר החברים מעמותת הכחולה, הבעלים של המועדון, עומד כעת על 451. במועדון צופים כי גל ההצטרפות לעמותת הכחולה יימשך לאורך החודש הקרוב, בעקבות מבצע החידושים עליו הכריז המועדון.

מסלולי ההצטרפות לעמותת הכחולה נעים מ-1,100 שקלים לחברות במסלול "כחול", 2,000 שקלים במסלול כסף, 8,000 שקלים במסלול זהב ו-20,000 שקלים במסלול פלטינה.

אוהדי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
ממשיכים להיות הנכס הכי גדול של הקבוצה. אוהדי הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

"הקהל של הפועל פתח תקוה שוב מוכיח את עוצמתו, למרות האכזבה המקצועית שחווינו בעונה האחרונה", אמר מנכ"ל המועדון, טים פלוטקין. "כקבוצת אוהדים, ככל שתהיה למועדון ודאות כבר בשלב מוקדם של ההכנות לגבי גובה התקציב, כך נוכל לצרף שחקנים איכותיים בשלב מוקדם של הקיץ ולבנות בצורה נכונה יותר את התקציב. הסכום שנאסף עד כה הוא מרשים, אך על מנת שנוכל לעמוד במטרות שלנו, אנחנו צריכים להגיע לגיוס של שלושה מיליון שקלים לפחות. המקום של המועדון הזה הוא בליגת העל, ואני קורא לאוהדים לתת לנו את הכוח לעשות את זה כבר בעונה הקרובה".

לאחר מינויו של ניר לוין לתפקיד המנהל המקצועי, צפוי המועדון להודיע בימים הקרובים על זהות מאמן הקבוצה בעונה הקרובה. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, גילי לבנדה, שתחתיו עלו שלוש הקבוצות הבכירות של המחלקה לליגת העל, ימשיך בתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully