וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי ריינשרייבר מונה למנהל הנבחרת: "הייתי בשוק"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 13:28

השופט הבכיר יפרוש משיפוט אחרי 27 שנים אחרי שהסכים לקבל את הצעתו של בן שמעון: "רן הפתיע אותי, מודה לו על המחשבה מחוץ לקופסא"

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

רן בן שמעון יהיה המאמן שיוביל את נבחרת ישראל על הקווים בשנים הקרובות, אך לוואלה ספורט נודע שמי שיסייע לו הוא השופט רועי ריינשרייבר, שמונה למנהל הנבחרת ויחליף בתפקיד את בני טבק. לתפקיד היו מועמדים גם שחקני עבר כמו רפי כהן השוער ויובל שבתאי, אבל ריינשרייבר הוא זה שיקבל את המינוי ויתחיל בקרוב בעבודתו המשותפת עם בן שמעון וראשי הנבחרת.

ריינשרייבר שימש כשופט בכיר של ההתאחדות ושפט במשחקים גדולים בעונה החולפת, כמו בין היתר גם משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה וכן את מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע. בנוסף הוא גם מילא תפקיד טכני בהתאחדות לכדורגל והוא כמובן יפרוש משיפוט כדי למלא את התפקיד הזה, אותו מילא כאמור בני טבק עד כה.

רועי ריינשרייבר, מנהל נבחרת ישראל. יותם רונן
המנהל החדש של הנבחרת. ריינשרייבר/יותם רונן

"זה מאוד מרגש. הופתעתי מזה, הייתי בשוק כי זה דבר שלא עשיתי", אמר ריינשרייבר במסע"ת הנבחרת, "החיים לפעמים מובילים אותנו למקומות שלא חלמנו עליהם ובשבוע שעבר זה קרה לי. קיבלתי שיחה מאוד מפתיעה מרן ששאל אותי על התוכניות שלי לעתיד. הוא שמע והציע לי להיות מנהל נבחרת ישראל. הייתה שתיקה ארוכה, מאוד ארוכה, כי רצו לי המון תסריטים בראש ואמרתי לרן שתכננתי בשנה הבאה לעשות מסע פרידה מהמגרשים. התקשרתי לאשתי, סיפרתי לה מה קרה לי בדקות האחרונות ואמרתי לרן שלא משנה מה תהיה התשובה שלי, שזה מחמיא לי מאוד. שיתפתי את אשתי ואמרנו שהנבחרת מעל הכל. אני עוזב אחרי 27 שנים כשופט ואני רוצה להודות לרן על החשיבה מחוץ לקופסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully