וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ה-NBA חשף שאשתו התאבדה: "לעולם לא אתגבר על זה"

סטן ואן גנדי סיפר שאשתו נטלה את חייה באוגוסט שעבר: "ידעתי שהיא עוברת תקופה קשה, אבל לא דמיינתי שזה יקרה. היתה אדם מופלא"

דאלאס חוגגת את הניצחון במשחק מספר 2 מול מינסוטה/מתוך טוויטר

בקיץ האחרון איבד סטן ואן גנדי את אשתו ב-35 השנים האחרונות. מאמן ה-NBA לשעבר טען באוגוסט 2023 כי המוות היה "בלתי צפוי", ורק אתמול (שבת), בריאיון לתכנית הרדיו של דאן לה בטארד, חשף את הנסיבות הטראגיות: מתברר כי קים בת ה-61 התאבדה.

"היא נטלה את חייה", סיפר ואן גנדי, "אני לא חושב שאי פעם אוכל להתגבר על זה, לא משנה כבר זמן יעבור. זה היה מרסק. ידעתי שהיא עוברת תקופה קשה, אבל לא יכולתי לדמיין שמשהו כזה יקרה. גם היום, אחרי שמונה חודשים, אני מתקשה להאמין שלא אראה אותה יותר. הבית שלי מלא בתמונות שלה, אני מנסה לזכור את קולה, את החיוך שלה ואת הערכים שלי".

השניים הכירו ב-1984, הביאו יחד ארבעה ילדים לעולם וקים עברה עם סטן עיר אחר עיר, בהתאם לקריירה שלו - מיאמי, אורלנדו, דטרויט, ניו אורלינס. "היא היתה איתי כל חיי הבוגרים", אמר. "ילדים, חילופי עבודות, הכל, תמיד לצדי. לעולם לא דמיינתי שאחיה יום אחד בלעדיה. היא היתה אדם מופלא והבור הוא ענק".

מאמן העבר בן ה-64 עובד בימים אלה כפרשן של רשת TNT בפלייאוף. הישג השיא שלו ב-NBA היה ההגעה לגמר ה-NBA עם אורלנדו בעונת 2008/09. ב-979 משחקיו רשם מאזן של 554 ניצחונות לצד 425 הפסדים. "אני הולך לטיפול, כמה שאני יכול אבל אני לא חושב שאי פעם אצליח להתגבר על זה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully