וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

JACK KUBA בחר באריאל נשיא להובלת הקמפיין החדש

המותג JACK KUBA ממשיך לתמוך בספורט הישראלי: בחר בשחיינית האומנותית אריאל נשיא שתייצג את ישראל באולימפיאדה פריז כשגרירת המותג לקיץ 2024. נשיא תמשיך את קודמתה- הנינג'ה תם שקד, שהובילה את קמפיין הספורט של המותג בשנה שעברה

אריאל נשיא. יחצ,
אריאל נשיא/יחצ

רשת JACK KUBA שתומכת בספורטאיות ישראליות מענפי ספורט שונים תמשיך גם השנה לתמוך בספורט הישראלי ובחרה בשחיינית האומנותית אריאל נשיא, המייצגת את ישראל באולימפיאדת פריז בחודש אוגוסט, כשגרירת המותג לקיץ 2024. במסגרת זו תוביל נשיא את קמפיין בגדי הים והספורט של רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA.

נשיא תמשיך את קודמתה- הנינג'ה תם שקד, שהובילה את קמפיין הספורט של המותג בשנה שעברה.

הקמפיין של JACK KUBA בכיכובה של נשיא יעלה בהשקעה של כ-400 אלף שקל והוא יכלול פרסום בדיגיטל, בנקודות המכירה ובכל הנכסים הדיגיטלים של המותג. הבחירה בנשיא הינה חלק מהאסטרטגיה השיווקית של מותג הפרימיום הבאה לידי ביטוי בשיתופי פעולה לתמיכה בספורטאיות ישראליות.

לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA : "כרשת מובילה לנשים, אנו רוצים לחבר את הצרכנית הישראלית לערכי המותג באמצעות החיבור לספורטאיות מובילות ובכך להחדיר מודעות לערכים כמו: מצוינות, העצמה, התמדה והשקעה".

לדברי אריאל נשיא: "שחייה אומנותית היא הספורט הנשי ביותר, מהמקום הזה אני מתחברת למותג JACK KUBA שהליבה שלו היא נשיות מטפחת ומעצימה כל אישה. לדבריה: "באופן אישי אני חובבת אופנה ידועה ונשיות נמדדת בעייני גם באיך שאנו מתלבשות, מדברות, דואגות לעצמנו, לגוף ולבריאות שלנו. זהו מכלול שלם של ערכים".

אריאל נשיא (20) היא שחיינית אומנותית בנבחרת ישראל שנבחרה לייצג את ישראל יחד עם שלי בובריצקי באולימפיאדת פריז 2024 בחודש אוגוסט ( 9-10.8 ) בתרגילי הדואט בשחייה אמנותית. בחורף האחרון קבעה נשיא קריטריון למשחקים האולימפיים באליפות העולם בקטאר לפני כחודש זכתה במקום הראשון בגביע העולם בשחייה אומנותית שנערך בסין, זהו הקמפיין הראשון שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully