וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגל פלסטין יונף בעוד במה מרכזית? "הם זקוקים לזה"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 10:40

בלאל מוחמד ינסה להפוך לאלוף הפלסטיני הראשון ב-UFC: "חלום שמתגשם, אבל אנשים סובלים. אף אחד לא יוכל למחוק את הנפת בדגל באולם"

תיעוד מפעילות כוחות צה"ל במרחב ג'באליה/דובר צה"ל

בלאל מוחמד יוכל לעשות מחר (שני) היסטוריה ולהפוך לפלסיטני הראשון שמוכתר כאלוף UFC. הלוחם בן ה-35 אמנם נולד בשיקגו אך מזדהה כפלסטיני-אמריקאי, ובעוד הוא נחשב כתומך גדול של המאבק הפלסטיני, הוא התבטא לפני ה-7 באוקטובר גם נגד אנטישמיות.

אם ינצח בלונדון את לאון אדוארדס, יוכתר מחר מוחמד כאלוף העולם - ובכוונתו להניף את דגל פלסטין על הבמה הגדולה. "אני מתרגש רק מלחשוב על זה", אמר. "אני חושב על עצמי - זו הזדמנות ענקית, חלום שמתגשם, אבל אתה גם מבין שאנשים סובלים. אנשים מתים כרגע, חווים את הרגעים הגרועים בחייהם. אני מרגיש אשם על כך שטוב לי, כשהם עוברים מה שהם עוברים שם".

לוחם ה-UFC בלאל מוחמד. GettyImages
רוצה להגשים חלום. מוחמד/GettyImages

"כל מה שקורה רק נותן לי עוד מוטיבציה באימונים", הוסיף. "אני צריך לוודא שאנצח, כי הם זקוקים לניצחון יותר מכל דבר אחר. הם זקוקים לדגל הזה שיונף ולתואר הזה. זה יהיה בספרי ההיסטוריה לנצח, אף אחד לא יוכל למחוק את זה, אף אחד לא יוכל לפקפק בכך שיהיה אלוף פלסטיני. אם אוכל לגרום להם לשכוח ממה שהם עוברים ל-10-15 דקות, זה המעט שאוכל לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully