וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגולה סובל מקרע, הפועל ת"א חוששת שסיים את העונה

26.5.2024 / 11:46

הגארד הקולומביאני שנפצע ברבע הראשון נגד הפועל ירושלים סובל מפציעה בשריר התאומים, ייבדק שוב עוד שבוע וחצי: "איבדנו את אחד השחקנים החשובים שלנו"

בריאן אנגולה הפועל תל אביב. לירון מולדובן
מכה קשה. אנגולה/לירון מולדובן

הפועל תל אביב ספגה אמש (שבת) מכה לא פשוטה עם הפציעה של בריאן אנגולה בפתיחת המשחק נגד הפועל ירושלים. הגארד הקולומביאני נפל לפתע על הפרקט ללא מגע, כשהוא אוחז ברגלו, ולאחר מכן נלקח לבית החולים לסדרה של בדיקות. השחקן סובל מקרע בשריר התאומים, ולפי קבוצתו "יעבור הערכה חוזרת עוד שבוע וחצי" - מה שאומר שייעדר עד סוף סדרת חצי הגמר, לכל הפחות.

"איבדנו את אחד השחקנים הכי טובים שלנו", אמר סטפנוס דדאס בסיום המשחק, "חטפנו שוק כשאנגולה יצא. אני חושש שהוא גמר את העונה". בהפועל מקווים כי אם אנגולה אכן לא יוכל לשחק, הם יקבלו יותר מאקסביאר מנפורד, שאתמול שב לשחק אחרי שלא התלבש בדרבי וקלע 10 נקודות ב-24 דקות.

האדומים יחלו היום בהכנות לקראת המשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חיפה בשלישי (19:00) כשהם ישובו להיכל שלמה לראשונה מאז המשחק הקודם בין הקבוצות, שבסיומו הותקפו אוהדי חיפה על ידי האוהדים האדומים, ונגד הקבוצה הביתית נגזר עונש של ארבעה משחקי רדיוס. בהפועל מקווים לעבור את הסדרה באופן חלק, אבל נותנים הרבה כבוד לחיפה. לאחר פציעתו של אנגולה, נותרה בפני המאמן דדאס שאלה מרכזית אחת, את מי להלביש מבין אייזיאה מיילס, שקלע אמש 16 נקודות, לג'ון הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully