וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר צפוי לחתום תוך 48 שעות, עמוס, גאנם ואזולאי יעזבו?

26.5.2024 / 10:01

המאמן אמור להמשיך בבני ריינה, אולם במועדון לא יודעים לומר אם שלושה מהשחקנים המרכזיים יישארו. בקבוצה מחפשים שני מגנים וקשר זר לעונה הבאה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

מכבי בני ריינה סיימה את העונה הטובה בתולדותיה, כשהיא מדורגת במקום החמישי בטבלה. גם ההפסד אמש (שבת) 2:0 לאלופה מכבי תל אביב, לא קילקל את ההישג העצום של ריינה העונה, לאחר שהקבוצה התברגה בפלייאוף העליון, הציגה כדורגל חיובי במרבית משחקיה העונה ונראתה טוב גם במשחקים מול שלוש הגדולות מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע.

במועדון כבר עוסקים זה מספר שבועות בהכנות לעונה הבאה, כאשר המשימה הראשונה והעיקרית היא להגיע להסכם עם המאמן שרון מימר, שכבר סיכם את מרבית תנאיו לעונה נוספת, אולם נותרו מספר פרטים טכניים לסגור. מימר צפוי להמריא ביום רביעי הקרוב לחופשה פרטית של שבועיים, כך שבריינה מאמינים שהיום או מחר הוא ייפגש שוב עם הבעלים סעיד בסול ואם לא יקרה משהו דרמטי, יחתום על הארכת חוזה.

גד עמוס שוער מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
לא בטוח שיהיה פשוט להשאירו. עמוס/מאור אלקסלסי

בריינה מתכוונים לשמור על שלד השחקנים הקיים, אך נערכים למספר שינויים. בגזרת הזרים מומשו האופציות על סמביניה ונמניה ליוביסבלייביץ' ובקרוב צריכה להיסגר גם עסקת רכישתו של פרדי ורגאס, שהבעלים סעיד בסול יצטרך לשלם את סכום אופציית הרכישה, בסך 350 אלף יורו.

לריינה יש אופציה על הקשר מוחמד אוסמן, אולם ייתכן שהוא ינסה לחפש לעצמו קבצה חדשה מעבר לים. הניגרי נמצא שלוש עונות בישראל, ואחרי ששיחק בהפועל חדרה, סקציה נס ציונה וכעת בריינה הוא מעוניין באתגר חדש בליגה אחרת, כך שייתכן שיעזוב. החלוץ פרדי גונדולה ישוחרר ולגבי מארק קוסטה מתלבטים בריינה האם להשאירו לעונה נוספת, בעיקר בשל הקושי בהבאת זרים לישראל בתקופה הנוכחית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מארק קוסטה שחקן מכבי בני ריינה בחימום. מאור אלקסלסי
עדיין מתלבטים לגביו. קוסטה/מאור אלקסלסי

בגזרת הישראלים, אחרי שמומשה האופציה על רועי שוקרני, המטרה העיקרית תהיה להשאיר לעונה נוספת את השוער גד עמוס שמסיים חוזה. עמוס הציג העונה יכולת מצויינת והיה בין השוערים הבולטים בליגה ובריינה ינסו להשאירו לעונה נוספת. עמוס מחזיק במספר הצעות מקבוצות אחרות ולא בטוח שהמשא ומתן להשאירו בחוזה חדש יהיה פשוט.

החלוץ הוותיק שלומי אזולאי שרשם גם הוא עונה מצויינת, סיים חוזה ובריינה מעריכים שהוא יחפש לעצמו קבוצה חדשה, כאשר שמו הוזכר בהפועל חיפה וגם אצל העולה החדשה עירוני טבריה שתנסה לצרפו. שחקן נוסף שהביע רצון לעזוב הוא החלוץ קייס גאנם, ובימים הקרובים ייפגשו עמו במטרה לנסות להשאירו. לואי חלף שהציג העונה יכולת טובה, מבוקש במספר קבוצות' אולם עדין לא התקבלה החלטה בנוגע לעתידו בריינה.

בכל הנוגע לרכש, יחפשו בריינה שני מגנים חדשים, ימני ושמאלי וגם שני קשרים בעלי שיעור קומה. העדיפות תהיה לצירוף שחקנים ישראלים, שישוחררו מהקבוצות הגדולות, כאשר במקביל בוחנים גם זרים לעמדת הקשר האחורי, קשר בכנף שמאל וחלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully