וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס בגביע ביוון: השופטת הותקפה על ידי שחקני אריס

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 10:38

המשחק בין אריס לפנאתינייקוס נערך ללא קהל, אך סטפני פראפרט נזקקה לליווי משטרתי כדי לצאת מהאצטדיון אחרי ששלפה 3 אדומים ואריס הפסידה בתוספת הזמן

תקציר גמר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - ליון 1:2/ספורט1

גמר הגביע היווני שנערך אמש (שבת) בין אריס סלוניקי לפנאתינייקוס היה אמור להיות רגוע למדי, זאת בהתחשב בעובדה שהמשחק הזה שוחק ללא קהל. אלא שהדרמה הגדולה שנוצרה על כר הדשא יצרה כאוס גדול והקורבן הגדול היתה סטפני פראפרט, השופטת הצרפתייה שקיבלה את הכבוד לשפוט אותו.

פראפרט עוררה את זעמם הגדול של חברי הנהלת אריס סלוניקי וגם השחקנים לאחר ששלפה שני כרטיסים אדומים מאוחרים לשחקני אריס, שגם ספגו שער אכזרי בדקה ה-90+7 והפסידו 1:0 וגם את הגביע. בזמן ששחקני פנאתינייקוס חגגו בטירוף את השער של גיורגיוס ואגיאנידיס, אנשי אריס השתוללו על פראפרט שהרחיקה את ולדימיר דארידה בצהוב שני בדקה ה-65 ואחרי שש דקות שלפה גם כרטיס אדום ליאן ז'ולס. זה היה האדום השלישי במשחק אחרי שגם יאניס קוציראס מפנאתינייקוס הורחק בדקה ה-51.

עם שריקת הסיום פראפרט ספגה מטח של גידופים מנשיא אריס סלוניקי תאודורוס קארפידיס שהלהיט את האווירה, עד כדי כך שנאלצה לרדת מהמגרש בליווי משטרה. על פי הדיווחים פראפרט גם נדחפה פיזית על ידי שחקנים ואנשי הצוות המקצועי של אריס, שמלבד ההפסד הכואב בגמר, צפויה לספוג עונש חמור מאוד מבית הדין של ההתאחדות היוונית עקב התקרית הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully