וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: טירוף רפאל נדאל בפריז, ופתאום הוא שוב "פייבוריט"

עם אצטדיון מפוצץ במשחק אימון ויריבים שבטוחים שמשהו בו "השתנה", נדאל פתאום טוען שאולי זו לא ההופעה האחרונה ברולאן גארוס: "מסוגל לשחק מול כל אחד". צפו במפגש שלו עם ג'וקוביץ'

תקציר מהסיבוב השני של טורניר רומא: הוברט הורקאץ' הדיח את רפאל נדאל עם ניצחון 0:2/ספורט1

רפאל נדאל עדיין לא יכול להגיד בוודאות ש"ב-100 אחוזים" זו תהיה הפעם האחרונה שלו ברולאן גארוס - אבל עדיין טוען כי "סיכוי גדול" שזו אכן תהיה הופעת הפרידה שלו בטורניר החימר היוקרתי. נדאל, זוכה 14 פעמים ברולאן גארוס וכמובן השיאן, אמר בעבר שהוא צפוי לפרוש אחרי עונת 2024.

הספרדי החמיץ את הגראנד סלאם הצרפתי בשנה שעברה בגלל פציעה ובקושי שיחק ב-18 החודשים האחרונים. אבל נדאל, שימלאו לו 38 ב-3 ביוני, התעודד מהכושר שלו בשבועות האחרונים. "באיזושהי דרך אני לא רוצה לסגור ב-100 אחוז את הדלת", חשף אתמול (שבת), "פיזית אני מרגיש טוב יותר, אני משתפר בדרכים שונות ויש לי פחות מגבלות מאשר לפני שלושה או ארבעה שבועות.

"אני אסיר תודה על זה שאני יכול להיות ברולאן גארוס ולתת לעצמי הזדמנות לשחק כאן לפחות פעם נוספת - אולי האחרונה, אולי לא. אני מרגיש תחרותי באימון. אני מסוגל לשחק כמעט מול כל אחד. זה נתן לי קצת תקווה".

כשהוא מדורג במקום ה-276 בעולם, נדאל שיחק רק 11 משחקים מאז ינואר 2023 בגלל פציעות בירך ובבטן. ההפסד האחרון שלו היה קל מאוד, מול הפולני המדורג 8 הוברט הורקץ' בסיבוב השני של טורניר רומא. לאחר המשחק ההוא, נדאל אמר שהוא לא בטוח אם הוא יהיה בכושר מספיק כדי לשחק ברולאן גארוס. הוא הודה שהחליט "כמה ימים" לאחר מכן שהוא יחזור לפריז, וכעת לספרדי יש את "המוטיבציה הנכונה" לשחק.

עם זאת, נדאל יתמודד עם הגרלה קשה - כאשר ישחק נגד המדורג הרביעי בעולם, הגרמני אלכסנדר זברב, שזכה בתואר ברומא, ביום שני או שלישי. "כשאתה לא מדורג כל דבר יכול לקרות", הוסיף נדאל, שניצח 112 מ-115 המשחקים שלו ברולאן גארוס. "על הנייר זו לא ההגרלה הטובה ביותר, אני אשחק נגד אחד היריבים הקשים ביותר שיש, אז מה אני יכול לעשות? אני צריך לנסות להיות מוכן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דודו ומאמנו לשעבר, טוני נדאל, לא שולל את האפשרות שרפא יזכה בתואר ה-15 שלו על החימר בפריז. "זה יהיה קשה מאוד כי בשנתיים האחרונות הוא לא שיחק הרבה משחקים, אבל אני חושב שהמשחק שלו נשאר קשה מאוד לשחקנים היריבים", אמר. "כשאתה לא מדורג זו בעיה גדולה. אבל אם רפא יצליח להגיע לשבוע השני הוא יהיה אחד הפייבוריטים לזכות שוב ברולאן גארוס".

בינתיים פריז בטירוף סביב נדאל, ואתמול האצטדיון היה מפוצץ במשחק האימון (!) שלו, שבו ניצח 5:7, 0:2 את הולגר רונה, ונראה לא רע. לאחר מכן נפגש גם עם נובאק ג'וקוביץ', ולמרות המתיחות ביניהם לכאורה והיריבות הארוכה - החליפו חיבוקים חמים.

גם דניל מדבדב, ששיחק מולו באימון, טוען שאי אפשר להספיד את רפא. "שיחקנו מערכה אחת ועוד קצת והוא ניצח אותי", אמר הרוסי, "אני לא מתבייש להגיד שאני שמח לא להיות זה שמתמודד מולו בסיבוב הראשון". הרוסי המדורג חמישי בעולם גם אמר שהוא ראה שיפור ברמתו של נדאל בהשוואה לטורנירים במדריד וברומא. "אתמול ראיתי אותו טוב", המשיך מדבדב. "הרבה יותר טוב מאשר במדריד ורומא, אבל אימונים ומשחק הם שני דברים שונים... יהיה מעניין לראות אותו נגד זברב. הוא אולי לא הפייבוריט, אבל הוא בהחלט יכול לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully