וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם המשפחה, ואז המישור המקצועי. התשובות להן ממתין רובי קין

25.5.2024 / 22:55

האירי יעזוב את הארץ ביומיים הקרובים בלי שהוא יודע האם יחזור שוב לאמן את מכבי תל אביב: "צריך לדבר עם אנשים". אילו הבהרות יבקש מגולדהאר?

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

רובי קין יעזוב את הארץ ביומיים הקרובים בלי שהוא יודע האם יחזור שוב לאמן את מכבי תל אביב. עוזריו רוצים להישאר. גם שחקני מכבי תל אביב תומכים ובוודאי שגם ההנהלה בראשות מיטש גולדהאר. קין אינו יודע נכון להלילה איזו החלטה יקבל והוא לגמרי תלוי גם במישור האישי מול משפחתו וגם במישור המקצועי מול מיטש גולדהאר.

ברגע שרעייתו וילדיו יזרמו עם עונה נוספת בישראל, כשהם לא לידו, יעבור הכדור למישור המקצועי מול גולדהאר. קין ירצה לשמוע כיצד סוגרים פערים מול זה שאין למכבי תל אביב ביתיות במפעלים האירופיים והאם הוא יוכל לבנות על זרים שישפיעו יותר על הקבוצה, אחרי שהתרומה שקיבל מזרי מכבי תל אביב בעונה החולפת לא היתה גדולה.

צפו בתקציר הניצחון של מכבי תל אביב

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1
ערן זהבי רובי קין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא רוצה לצאת בהצהרות". ערן זהבי בהקפת האליפות עם רובי קין/ברני ארדוב

הערב (שבת) בתום המשחק אמר קין במסיבת העיתונאים בבלומפילד:

"לא הייתי עומד פה כמנצח, כאלוף, בלי כל מי שאיתי במסע הזה. זאת קבוצה. יש פה שחקנים, יש פה צוות מקצועי, אני זה שמגיע לדבר במסיבות עיתונאים אבל בסוף אנחנו כולנו ביחד, לא הייתי משיג שום דבר בלעדיהם. המון תודה לצוות המקצועי שלי, הם היו טובים מאוד העונה. אני אומר כל הזמן שזה לא משהו אישי - זה קבוצתי לגמרי. לא תזכה בכלום בלי אנשים חזקים מאחוריך. אני מודה להם ואני מודה לכל השחקנים שלי.

"אמרתי, אחרי שהעונה תסתיים, שאשב עם המשפחה שלי ועם מיץ' גולדהאר. נערוך שיחות פתוחות וזה הכי הרבה שאני יכול להגיד לכם. המסע שמאמנים אחרים עברו אחרי שהם זכו פה באליפות לא מעניין אותי. המסע שלי הוא המסע שלי. מה שהיה כאן בעבר לא קשור אליי. לכל מאמן יש את המסע שלו. אני נמצא במסע משלי, התחלתי את שלי כמאמן ראשי ואני רוצה להמשיך להיות הכי טוב שאני יכול ולהמשיך לנצח, לא משנה איפה אני. 

צפו בהקפת האליפות

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1
רובי קין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סירב להגיד אם הוא ממשיך. רובי קין/ברני ארדוב

"יהיה דיון לגבי העתיד שלי. אני צריך לדבר עם אנשים. לא רציתי שום הסחות דעת לפני כן ולכן לא קיימתי את השיחת האלה קודם. רציתי לנצח משחקים, רציתי לזכות באליפות, רציתי להמשיך לנצח גם אחרי. זה אומר הרבה עליי בנוגע למנטליות שלי. אני מתרכז רק בעבודה שיש לי ומנסה לנצח משחקים ככל האפשר. עכשיו העונה תמה, אדבר עם מי שאני צריך, ואקבל החלטה. זה פשוט מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully