וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל עין אלופת אסיה ללא אצילי, אל אהלי שוב אלופת אפריקה

הישראלי לא נכלל בסגל כשחבריו הביסו 1:5 את יוקוהמה מרינוס היפנית והשיגו את התואר היבשתי לראשונה מאז 2003. סופיאן רחימי כיכב. שיאנית הזכיות המצרית שמרה על התואר בזכות 0:1 על אספרנס תוניס

תקציר: אל עין (עומר אצילי) מחזיקת ליגת האלופות של אסיה אחרי ניצחון 1:5 על יוקוהמה מרינוס (3:6 בסיכום שני המפגשים)/ספורט1

אל עין, קבוצתו של עומר אצילי, זכתה הערב (שבת) בפעם השנייה בתולדותיה בליגת האלופות של אסיה. הקשר הישראלי לא נכלל בסגל בגומלין הביתי, בו חבריו השכיחו את ההפסד 2:1 מהמשחק הראשון ביפן עם 1:5 אדיר על יוקוהמה F מרינוס שהעניק להם את התואר היבשתי 21 שנים אחרי הפעם הקודמת. מי שחתום על ההישג הוא חלוץ העבר הרנן קרספו, שממשיך לעשות חיל כמאמן ויוביל את נציגת איחוד האמירויות גם לגביע הבין יבשתי השנה ולאליפות העולם לקבוצות ב-2025.

גיבור הניצחון היה סופיאן רחימי המרוקני, שכבש את הראשון בדקה השמינית, סחט את הפנדל שכבש קאקו בדקה ה-33 והחזיר את היתרון במאזן הכולל בדקה ה-67, אחרי שהיפנים השוו בדקה ה-40 וגם ראו אדום לאחר מכן. רחימי הוסיף בישול לקוג'ו לאבה בתוספת הזמן והחלוץ הטוגולזי הספיק לאחר מכן להשלים גם צמד משלו.

סופיאן רחימי שחקן אל עין. רויטרס
משחק חייו. סופיאן רחימי/רויטרס

אל אהלי המצרית שמרה על התואר שלה בליגת האלופות של אפריקה לאחר שגברה 0:1 בבית על אספרנס תוניס, איתה סיימה ב-0:0 במשחק הראשון. שער עצמי של רוז'ה אהולו כבר בדקה הרביעית עשה את ההבדל בגמר הזה, כאשר אל אהלי שיפרה את שיא הזכיות היבשתי שלה עם הנפה מספר 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully