וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו בישל, הופמייסטר וקיילצה שרדו, אליפות היסטורית לביאליסטוק

קשר פרטיזן הכין את ה-2:2 מול רדניצ'קי קראג, קשר קיילצה שיחק 90 דקות בניצחון החוץ 1:2 על לך פוזנן, האלופה החדשה של פולין עזרה עם 0:3 על ורטה פוזנן שירדה

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

יואב הופמייסטר שיחק הערב (שבת) 90 דקות והיה שותף למסע ההיחלצות של קורונה קיילצה, שהפכה ל-1:2 בחוץ מול לך פוזנן במחזור הסיום בפולין ושרדה בליגה. יבגני שיקאבקה כבש צמד (56 ו-65) והופמייסטר ראה לאחר מכן כרטיס צהוב ועזר לשמור על התוצאה. ניצחון חוץ שני בסך הכול של קיילצה העונה, אבל זה מספיק כדי לסיים מעל הקו האדום.

מי שסייעה לה היא האלופה החדשה יגילוניה ביאליסטוק, שהביסה 0:3 את ורטה פוזנן, חגגה אליפות היסטורית ב-104 שנות קיומה והורידה את המפסידה לליגה השנייה. שלונסק ורוצלב ניצחה גם היא וסיימה כמו ביאליסטוק עם 63 נקודות, אבל במאזן הראש-בראש נותרה בנחיתות כי ניצחה 1:2 בבית בסיבוב הראשון והפסידה 3:1 בסיבוב השני.

* אחרי הזכייה בדאבל, עומרי גלזר עמד בשערה של הכוכב האדום בלגרד גם במחזור הסיום של הליגה, בו אלופת סרביה הביסה 1:4 את צ'וקאריצ'קי. פיטר אולאינקה הצטיין עם צמד, נאסר ג'יגה וז'אן פיליפ קראסו השלימו.

* ביברס נאתכו בישל את ה-2:2 של פרטיזן בלגרד בדקה ה-82, כשקבוצתו חזרה מפיגור 2:0 בבית מול רדניצ'קי קראג. קפטן נבחרת ישראל לשעבר סיים עונה עם 11 שערי ליגה ושמונה בישולים, קבוצתו תשחק במוקדמות ליגת האלופות בזכות המקום השני.

* רועי קהת שיחק 90 דקות ב-0:1 הביתי של סומגאיט על גבאלה, אבל קבוצתו נותרה במקום הרביעי בליגה האזרית ולא השיגה כרטיס לקונפרנס ליג. אוסמה חלאיילה השלים גם הוא 90 דקות אצל המפסידה שירדה מזמן.

* סתיו למקין נכנס כמחליף בדקה ה-23 בעקבות פציעתו של ירוסלב ראקיצקי הוותיק והיה שותף להפסד של שחטאר דונייצק 2:0 אצל ז'יטומיר, שכבשה פעמיים בדקות 27 ו-29. שחטאר הבטיחה את האליפות לפני שבועיים וסיימה את העונה באוקראינה עם יתרון של שתי נקודות על פני דינמו קייב.

* עומרי גנדלמן פתח בהרכב של גנט בניצחון 0:2 על סט. טרוידן במחזור הסיום של הליגה הבלגית. הקשר הישראלי השלים 90 דקות וחתם את העונה עם 11 שערים וחמישה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully