וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "עונה עם טלטלות מטורפות, אפשר לכתוב עליה ספר. לא יודעים מה עברנו"

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 21:56

מכבי חיפה מתוסכלת אחרי ההפסד בדרבי, גולדברג: "לא לקחנו את התארים. נעשה את זה בעונה הבאה". מלמד: "נתנו עונה גדולה והיה חסר לנו הדובדבן שבקצפת. זה הדובדבן הכי טעים"

שחקני מכבי חיפה בחימום/דני מרון

אחרי דרבי סוער, הפועל חיפה ניצחה היום (שבת) 0:2 את מכבי חיפה וסיימה את העונה שלה בצורה נהדרת. מנגד, סיום עגום לעונה מבחינת הירוקים, שהתפרקו בבית עם הרחקות של שריף כיוף ועלי מוחמד אחרי צמד של גיא מלמד (45+13 בפנדל ו-48). דין דוד לא כבש והסתפק במלכות שערים משותפת.

דין דוד שחקן מכבי חיפה מאוכזב. דני מרון
מלך השערים, אבל ערב מתסכל. דוד/דני מרון

מסאי דגו, שסיים את דרכו כמאמן מכבי חיפה: "מאוד מאכזב לסיים כך. זה דרבי, רציתי להשיג ניצחון ולתת מתנה לקהל המדהים הזה שבא היום בהמוניו להיפרד ממני ומהקבוצה. אמרתי לשחקנים עכשיו שהם צריכים להעריך את המאמץ כי זו לא הייתה עונה רגילה. היו המון אירועים ויש גם ימים כאלה. פתחנו טוב את המשחק. נכון שהם הגיעו לשני מצבים במעבר, אבל היינו בשליטה מוחלטת ואז גם נפסל השער של דין. זה הזכיר לי את המשחק מול מכבי תל אביב, שאיבדנו את הפוקוס. אני לא מבין מה קרה במחצית השנייה, אמרתי גם לשחקנים. חבל, לא הבנתי למה התעסקנו עם השופט ועם הפועל חיפה. חבל שזה קרה, אבל זה חלק מהכדורגל. נאאל עודה קצת רצה לקחת פוקוס וזה חבל, הוא שופט טוב".

דגו סיכם את העונה: "במכבי חיפה אם אין אליפות ואין גביע אז כולם מסתכלים על זה ככישלון. אבל אי אפשר לגמד את הדברים היפים ששעשינו. ענאן נפרד פה אחרי עונה גדולה שקיבל את הבמה, יש עוד צעירים שקיבלו הזדמנות. במכבי חיפה צריך לקחת אליפות ואני מקווה שזה יקרה כאן בעונה הבאה. לא יהיה פשוט להתנתק, אבל אני חייב חופש. עברתי עונה מטורפת, היא הייתה כמו שלוש שנים. אנוח ואחשוב מה הלאה. בטוח שאתגעגע. היעד הבא? רק אלוהים יודע".

דגו הוסיף במסיבת העיתונאים: "זו עונה שאפשר לכתוב עליה ספר. אף אחד חוץ מאנשים קרובים אליי במועדון לא יודע בדיוק מה עברנו. ידעתי שצריך להביא תוצאות מהרגע הראשון, אבל היו רגעים יפים וגם כאלה שהיו פחות. עברנו עונה עם טלטלות מטורפות. דולב זה משחק רביעי שלו העונה בקבוצה בליגה. היו שחקנים מאוד משמעותיים שנעדרו, כל קבוצה הייתה נפגעת אם שחקן ברמה של שרי היה עוזב באמצע העונה. הנצחון אחרי הרבה שנים בבלומפילד היה מאוד מרגש, הניצחון ביוון היה מאוד מרגש , המשחקים מול פיורנטינה והניצחון על גנט. היו תקופות קשות, אבל קמתי כל בוקר למחרת עם כוחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
"במכבי חיפה כל דבר חוץ מניצחון זה טירוף, כל תיקו הוא כמו הפסד"/דני מרון

על נושא הרכש אמר המאמן: "אני חייב להגיד אחת ולתמיד שזה היה מתנהל אותו דבר גם אם היה פה פפ גווארדיולה או מאמן אחר. כל השחקנים הגיעו בגלל אנשים שקיימים במערכת. אני רציתי את דניל לסובוי והייתי שותף מלא לכל מה שקרה העונה. תמיד הייתי שם, אבל במועדון הזה המאמן מתעסק בצד המקצועי. הוא יודע ומעורב במה שקורה מאחורי הקלעים, אבל העבודה היא במגרש וזה כך בכל הקבוצות בעולם".

כשנשאל מה ייקח הלאה, אמר דגו: "במכבי חיפה כל דבר חוץ מניצחון זה טירוף, כל תיקו הוא כמו הפסד. זה דורש ממך הרבה ואתה צריך כל בוקר לקום ולשפר את השחקנים. אקח את זה לכל מקום שאהיה בו. למדתי המון מהשנתיים שלי במועדון. אני הכי גאה בעצמי בעונה הזו על ניהול הסגל. ברור שעשיתי טעויות, אבל גם מאמנים גדולים ממני טועים. זה מקצוע לא פשוט".

עימות בין שחקני מכבי חיפה לשחקני הפועל חיפה. דני מרון
משחק חם, שבו השופט איבד שליטה. הדרבי/דני מרון

שון גולדברג: "אכזבה עצומה מבחינתנו. אמנם הליגה הייתה גמורה, אבל היה חשוב לנו לנצח ולסיים בטעם טוב. פרידות ממסאי, איתמר והצוות המקצועי, וגם עבור הקהל זה לא עוד משחק. מאכזב מאוד, נצטרך להגיע הרבה יותר חדים לעונה הבאה. במשחקים כאלה יש אמוציות, זה קורה ולגיטימי. כמובן שיש גבול שלא צריך לעבור אותו, וזה לא חצה את הגבול. בסוף מתחבקים, נותנים נשיקה והכול בסדר. אנחנו מתכוונים בשנה הבאה להסתער על כל התארים, לשמח את הקהל שלנו ולהחזיר את מכבי חיפה למקום הראוי. אנחנו צריכים תואר ורוצים תואר, זה מה שחשוב לנו. הייתה בסך הכול עונה טובה עם סגירת פער 10 נקודות והצלחות באירופה, אבל לא מספיק טובה כי לא לקחנו את התארים. נעשה את זה בעונה הבאה".

על הזימון לנבחרת האולימפית כחריג גיל: "כבוד גדול עבורי, מעריך מאוד את הבחירה. אעשה הכול כדי לעזור לנבחרת, זה משהו שלא קורה כל יום וחוויה של פעם בחיים. אם נוכל לשמח קצת את העם והמדינה שלנו במצב הנוכחי, זה יהיה עבורי כבוד גדול".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. דני מרון
סוף סוף ניצחון בקרב העירוני. הפועל חיפה חוגגת/דני מרון

המאמן המנצח רוני לוי: "אנחנו שמחים מאוד. זה לא מוקרן אולי, אבל בפנים אנחנו מאוד שמחים. מגיעות מילים טובות לשחקנים. אנחנו נותנים עונה נהדרת. במה שאני מכנה 'הליגה שלנו', ניצחנו את כולן פעמיים. חסר היה לנו רק ניצחון על מכבי תל אביב או מכבי חיפה, אבל התפתחנו כקבוצה ככל שהעונה התקדמה. היום עשינו את זה, ומגיע לקהל שלנו, שבא ותמך בנו, וגם למועדון, וגם ליואב שעובד ומשקיע. כולם ראויים לזה".

על מעמדו: "מערכת היחסים במועדון הייתה מצוינת, יש לנו חבר'ה נהדרים, אווירה נהדרת. 18 ניצחונות בעונה? אנחנו קרובים לבאר שבע, רחוקים מהמקום מתחתינו, זו עונה טובה".

גיא מלמד שחקן הפועל חיפה חוגג ניצחון בדרבי. דני מרון
גיא מלמד שחקן הפועל חיפה חוגג ניצחון בדרבי/דני מרון

על אפשרות העפלה לאירופה: "אם באר שבע תנצח נפרגן להם כי יש שם הרבה אנשים שאני אוהב שם, ובהזדמנות זו אני מתנצל אם התנהגתי לא בצורה נאותה. ואם זה יעזור לנו בדרך - אשמח מאוד.

"השחקנים עשו נפלאות השנה. שיחקנו עם צעירים, מוכשרים, ובכל פעם שנכנס שחקן אלמוני כזה או אחר, הוא עשה את העבודה בצורה מצוינת. הוצאנו מהעונה הזאת יותר ממה שאפשר. השלם היה גדול מסך חלקיו. כיף ששחקנים עושים אצלך קפיצת מדרגה. יוספי הפך לשחקן נבחרת, מלמד שבר שיאים, בן הרוש ...".

האם להפועל חיפה יש סגל לאירופה, אם תגיע? "נצטרך לעשות מהלכים, עוזבים אותנו חמישה שחקנים, ונהיה חייבים להיות זריזים. לליגה יש עוד זמן, אבל לאירופה נצטרך מהלכים כמה שיותר מהר".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. דני מרון
רוני לוי מאמן הפועל חיפה/דני מרון

כוכב הדרבי גיא מלמד: "אנחנו בשמיים, כל כך שמחנו בשביל האוהדים ובשביל עצמנו. נתנו עונה גדולה והיה חסר לנו הדובדבן שבקצפת. זה הדובדבן הכי טעים. יכולתי להבקיע את המצב שכיוף עשה עליי אדום, הייתי בטוח שזה פנדל. אני שמח שגם הוספתי שישה בישולים, באמת עונה מדהימה. אלמלא הפציעה שהייתה לי במשך חודש, הייתי כובש עוד כמה שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully