וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע בלחץ: "השחקנים צריכים להביא את הלב"

26.5.2024 / 6:39

5 ימים לפני גמר הגביע, אחרי תבוסה נוספת בליגה, ברדה ושחקני באר שבע "בתקופה הכי גרועה שהיתה לנו העונה". על מה אפשר לבנות? "שחקנים מנוסים, ו-20 אלף חיילים ביציע". ברדה מתלבט בנוגע להרכב

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

הפועל באר שבע חגגה בסוף חודש אפריל את העלייה לגמר גביע המדינה עם 1:2 על בני סכנין, אך מאז ניצחה רק משחק אחד בפלייאוף העליון, רשמה שלושה הפסדים ואתמול (שבת) היא הוסיפה את הרביעי והשלישי ברציפות עם תבוסה 4:1 לבני סכנין. זה ה-4:1 השני ברציפות שלה, אחרי ההפסד למכבי חיפה לפני ארבעה ימים וההפסד השלישי ברצף בהפרש של שלושה שערים, חמישה ימים לפני גמר הגביע נגד מכבי פתח תקוה.

שחקני הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
ככה מגיעים למשחק הכי חשוב של העונה? באר שבע/מאור אלקסלסי

חמישה ימים בלבד לפני משחק גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה, ובבאר שבע מודאגים מאוד. אחרי שתי התבוסות האחרונות מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב, בסך הכל ספגה הקבוצה 11 שערים בשלושה משחקים תוך שבוע בלבד. "צריך להודות, אנחנו מגיעים לגמר הזה בתקופה הכי גרועה שהיתה לנו העונה", אמרו אמש בהפועל באר שבע. יחד עם זה מאמינים במועדון שביכולתם לעשות סוויץ' של 180 מעלות ולבוא אחרת לגמרי לגמר. "יש כאן שחקנים מנוסים שעברו הכל בכדורגל. יש כאן צבא של 20 אלף אדומים שיבוא לדחוף מהיציעים בבלומפילד. יש סיבות להאמין שיהיה טוב, אבל זה תלוי בכל אחד מהשחקנים שיצטרך להביא משהו אחר לגמר הזה", אמרו אמש במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ארתור שושנאצ'ב, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
גישה בעייתית. באר שבע/מאור אלקסלסי

אליניב ברדה השאיר אתמול מחוץ לסגל את רועי גורדנה, עדן שמיר, איתן טיבי והלדר לופס. כל הארבעה אמורים לפתוח בגמר. "אנחנו רעים מאוד כבר שלושה משחקים", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "אין משהו אחר מלבד לבוא לגמר ולהביא את כל הגוף והנשמה ל 90 או 120 דקות. אחרי ההשפלות האלה, שכל אחד יביא לב גדול למשחק אחד שיכול להפוך את העונה להכי מתוקה שיש".

המאמן אליניב ברדה יצטרך להכריע לקראת חמישי האם ללכת עם אופיר מרציאנו שספג 8 שערים בשני המשחקים האחרונים אבל עמד בהצלחה בכל סיבובי הגביע או לחזור לניב אליאסי בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully