וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברנו שנתיים קשות, המועדון צריך לקבל החלטות שלא קשורות אליי"

ערן זהבי נשאל על עתידו ואמר: "אני עדיין רעב לשערים, אבל צריך לנשום. לא רוצה לצאת בהצהרות". רובי קין: "אשב עם גולדהאר והמשפחה שלי ונקבל החלטות". סבוריט וייני נפרדו

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה הערב (שבת) באופן רשמי את עונת 2023/24 עם ניצחון 0:2 על מכבי בני ריינה במחזור הסיום של הפלייאוף העליון, והמשיכה לחגוג את האליפות שלה בפרידה הרשמית מאנריק סבוריט. גבי קניקובסקי וערן זהבי (עם שערו ה-20 העונה) בפנדל, כבשו עבור הקבוצה של רובי קין, כשהחלוץ השתווה לדין דוד בראש טבלת מלכות השערים.

צפו בתקציר הניצחון של מכבי תל אביב

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1
ערן זהבי רובי קין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא רוצה לצאת בהצהרות". ערן זהבי בהקפת האליפות עם רובי קין/ברני ארדוב

ערן זהבי: "תודה רבה על הכול. האליפות היתה הכי חשובה לנו. כשלוקחים תואר קבוצתי זה נראה הרבה יותר טוב. אני שמח על האליפות וגם על מלכות השערים. עמדנו במשימה ביחד, היו שנתיים מאתגרות. באמת וואו, מה אפשר להגיד. אני מאוד מאושר ומאוד שמח שהצלחנו להחזיר את האליפות לתל אביב".

על עתידו: "היום נחגוג קצת ונראה מה יצפון לנו העתיד. קשה לי לצאת בהצהרות, אקח לי כמה ימים ונראה לאילו החלטות נגיע. אני רוצה להגיד מפה תודה לכל השחקנים וכל המאמנים. בלי החברים שלי זה לא היה יכול לקרות. אני מרגיע את האוהדים שאני עדיין רעב (לשערים). צריך לנשום אוויר, היו שנתיים קשות. יש הרבה דברים מסביב, עלו מחשבות ודברים שאני צריך להיות עם עצמי. המועדון צריך לקבל החלטות שלא קשורות אליי. הקהל צריך לשמוע ממני שנתתי מאה אחוז. אם אמשיך, אז הם ימשיכו לראות את זה. אם לא, אז לא".

על שרן ייני: "הוא סמל למקצוענות, תחרותיות. יש בו הכול. איש משפחה, הוא הקפטן הכי גדול שהיה בהיסטוריה של מכבי תל אביב לדעתי. כל מה שהיינו צריכים, הוא תמיד הראה לי את הצד שאני פחות ראיתי. לי אישית הוא מאוד מאוד יחסר. אמרתי לו שהלוואי שהייתי יכול להיות קצת כמוהו".

צפו בהקפת האליפות

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1
רובי קין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סירב להגיד אם הוא ממשיך. רובי קין/ברני ארדוב

רובי קין סיכם את המשחק והעונה עבורו: "כל הקרדיט מגיע לשחקנים והקהל על העונה הזאת. כאשר הגעתי לפה בהתחלה המטרה היתה לקחת את האליפות, כמובן שאני מאוד שמח. הדבר הכי מאתגר פה? להשאיר שחקנים מחוץ לסגל. היה מאתגר פה לפעמים, אבל אני אוהב אתגרים. נהנתי מהעונה הזאת, זה הולך חלק יותר כשאתה מנצח. לשחק באירופה ולא בארץ זה בהחלט מאתגר, מאמנים אחרים גם היו צריכים להתמודד עם זה. לאמן במסגרת אירופית זאת חוויה חשובה".

על האפשרות שלא ימשיך לאמן את הקבוצה: "אמרתי כבר מזמן שנראה כשהעונה תסתיים אני אשב עם המשפחה, עם מיטש ונקבל החלטה על המשך דרכי. עכשיו הסתיימה העונה, צריך לראות מה יהיה. אגיד מה יהיה העתיד שלי כמה שיותר מוקדם. זאת ליגה מאוד תחרותית עם קבוצות טובות. ניסיתי לשחק את הכדורגל ההתקפי שאני מאמין בו, אני חושב שהצלחנו".

אנריק סבוריט מחבק את ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נפרד מהקהל הצהוב. סבוריט/ברני ארדוב

הנריק סבוריט דיבר ברמקול לקהל הצהוב ואמר: "בכיתי מספיק אתמול, תודה לכל מי שהיו איתי העונה. הפיזיותרפיסטים, האפסנאים וכל המועדון. תודה לכל בלומפילד. אף פעם לא חוויתי משהו כזה, תודה רבה. אנחנו ממשיכים לחגוג וזה נחמד. נחמד שהמועדון ככה תומך בי. תמיד הרגשתי כאן כמו בבית. כל האנשים פה בישראל היו מדהימים. גם האוהדים של מכבי חיפה, הפועל תל אביב. זה רגע מרגש. בכיתי כי המדינה הזו היתה כמו הבית שלי. היה לי קשה כשהמשפחה שלי היתה בספרד. היתה כאן תקופה קשה, אבל אני שמח שסיימנו את העונה ככה. מה הלאה? אני לא יודע, צריך לחשוב מה טוב בשבילי ובשביל המשפחה שלי".

שרן ייני, שערך לא פחות מ-555 הופעות בצהוב, הוסיף: "כבר נפרדתי מכל מי ששיחק איתי ואימן אותי, מכם לא נפרדתי. רציתי להגיד לכם תודה רבה והערכה על כל התמיכה שקיבלתי במשך כל הקריירה. תודה שהגעתם לכל המשחקים. החוויות הכי טובות שלי בחיים היו אתכם, תודה רבה שחוויתם את זה איתי. אני עוזב את מכבי תל אביב, אבל משאיר אותה בידיים טובות. סומך על החבר'ה האלה וגם עליכם שתביאו עוד המון תארים בלעדי. לא נפגש כשאני שחקן על הדשא, אבל עוד נפגש בבלומפילד. יאללה מכבי".

גבי קניקובסקי דור פרץ מכבי תל אביב חגיגות. ברני ארדוב
המנהיג הצהוב. דור פרץ/ברני ארדוב

דור פרץ על החגיגות המאופקות: "זה צריך להיות ככה. שמח שיש לנו את היכולת לשמח קצת אנשים. מכבי תל אביב ידועה כקבוצה עם חיבור לאוהדים ברמה גבוהה, אבל השנה זו לא הייתה זכות לשמח אוהדים אלא חובה להיות שם. כל שחקן, כל איש הנהלה, כולם ביקרו פצועים, נתנו זריקת עידוד לאנשים שהיו זקוקים לה".

על העונה: "הייתה מאתגרת. עם ההפסקה בעקבות המלחמה, ולאחר מכן תקופה פחות טובה. עונה בנויה מרצף משחקים, ובסוף התמונה הגדולה. התמונה הגדולה היא זו שהחזיקה אותי. הידיעה שהקבוצה צריכה אותי. מלבד חודש שבו סופסלתי, שבו ידעתי לזוז הצדה ולתת לאחרים לשחק, הצלחתי לעזור לקבוצה".

על חוסר הוודאות לעונה הבאה: "מעונה לעונה התפקיד שלי מתחזק, לא רק מקצועית אלא גם בחדר הלבשה. יש אי ודאות, וזה יכול דווקא לעזור לנו לצמוח ולהשתפר. גם להוסיל למקומות אחרים, אבל המועדון הזה חזק מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully