וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאאו מודה לפיולי: "חלק מההיסטוריה של מילאן, תודה שהעלית אותי לגדולה"

בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו לפני המשחק האחרון של מילאן, כתב כוכב הקבוצה: "עזרת לי להשיג מקום חשוב במועדון הגדול הזה. תמיד אהיה אסיר תודה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

לקראת משחקה האחרון העונה של מילאן בסריה A נגד סלרנטינה הערב (ש', 21:45) בסן סירו ואחרי הדיווחים על כך שפאולו פונסקה צפוי להגיע למילאן במקומו של סטפנו פיולי, רפאל לאאו מצא זמן להודות למאמן היוצא אחרי 5 שנים ברוסונרי.

פיולי הצליח להחזיר לרוסונרי את אליפות איטליה אשתקד אחרי 11 שנים שחונות. וגם היכולת בליגת האלופות השתפרה עם הגעה עד שלב חצי הגמר בעונה שעברה, שם הפסידה ליריבתה העירונית אינטר, אך העונה הדברים עובדים הרבה פחות טוב למאמן האיטלקי ולמילאן עם עונה בינונית הכוללת מקום שני בליגה, הרחק מאינטר (19 נקודות הפרש), והדחה מוקדמת מליגת האלופות שהובילה לצניחה לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית.

"תדוה לך שהבאת אחרי 12 שנים עונג צרוף לכל אוהדי מילאן ושמך נכנס להיסטוריה של מילאן", כתב השחקן בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו היום, "תודה לך על שעזרת לי להיכנס לרשימה של הגדולים באמת ולהשיג מקום טוב במועדון הגדול הזה. אני אסיר תודה".

מאמן מילאן, סטפנו פיולי. רויטרס
לאאו מוקיר לו תודה. פיולי/רויטרס

הפוסט שפרסם לאאו באינסטגרם:

כזכור, ב"גזטה דלו ספורט" דיווחו השבוע שקבוצת הפאר האיטלקית מתכננת לתת לפיולי להמשיך לעמוד על הקווים עד תום העונה, אך בקיץ למצוא לו מחליף ולא להמשיך את החוזה עמו.

לאאו כבש העונה 14 שערים ובישל 12 ב-46 הופעות בכל המסגרות העונה במילאן, כאשר בעונה שעברה הוא היה בורג מרכזי באליפות עם פיולי, כשכבש 16 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully