וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לדסה ודינמו מוסקבה: זניט זכתה באליפות בדקה ה-85

קפטן נבחרת ישראל ישב על הספסל כשקבוצתו הייתה צריכה נקודה כדי לחגוג אליפות ראשונה מאז 1976, אבל הפסידה 1:0 לקרסנודאר, שבסופו של דבר איבדה גם היא את התואר לזניט שהפכה ל-1:2 מול רוסטוב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

מחזור הסיום בליגה הרוסית הבטיח דרמה גדולה וסיפק אותה הערב (שבת), אך בסיומה התוצאה של חמש העונות הקודמות: זניט סנט פטרסבורג אלופה. זניט החלה את המחזור במקום השני ולאורך 90 הדקות כל שלוש המוליכות ניצבו בפסגה לפרק זמן מסוים, עד ששליטת הליגה השלימה מהפך ביתי מול רוסטוב, ניצחה 1:2 בזכות שער של המחליף הברזילאי ארתור בדקה ה-85 וחגגה אליפות מספר 10 שמשווה את מאזנה לזה של השיאנית ספרטק מוסקבה.

המאוכזבת הגדולה הייתה דינמו מוסקבה, שהייתה צריכה נקודה בקרב הצמרת מול קרסנודאר כדי לחגוג אליפות ראשונה מאז 1976. אלי דסה נותר במפתיע על הספסל של המוליכה מול המדורגת שלישית, ממנה פוטר במהלך העונה ולאדן איביץ'. ג'ון קורדובה קבע 0:1 בדקה ה-52 ואז קרסנודאר ניצבה בפסגה בדרך לאליפות היסטורית, אך המהפך של זניט גרם לה להסתפק בסגנות. המחליף הוותיק סרגיי פרשיבליוק ספג שני צהובים תוך שתי דקות והשאיר את דינמו ב-10 שחקנים בדקה ה-89, והחלום נגוז.

דסה בן ה-31 סיים את העונה עם שני בישולים ב-20 משחקי ליגה ומחזיק בחוזה לעונה נוספת, אבל עשוי לעזוב אחרי שנתיים ברוסיה.

הטבלה הסופית:

1. זניט 57 נקודות
2. קרסנודאר 56
3. דינמו מוסקבה 56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully