וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפנה מקום לצעירים": מלך שערי צרפת הודיע שיפרוש

אוליבייה ז'ירו הודיע כי היורו הקרוב יהיה הטורניר האחרון שלו במדים הלאומיים: "חושב שנותרו לי שנתיים נוספות בכדורגל, אבל בנבחרת זה הסוף"

תקציר: נבחרת צרפת - נבחרת גרמניה 2:0/ספורט1

בשמינית גמר מונדיאל 2022 אוליבייה ז'ירו הפך באופן רשמי למלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים, כאשר עקף את תיירי הנרי עם 52 כיבושים במדי הטריקולור עם השער שלו ב-1:3 על פולין. מאז, הספיק חלוצה של מילאן, שחתם כבר לעונה הבאה בלוס אנג'לס FC מליגת ה-MLS האמריקאית, להוסיף עוד חמישה שערים במדים הלאומיים, ועכשיו הוא הכריז בריאיון ל"לאקיפ" כי טורניר היורו בגרמניה "יהיה האחרון בנבחרת הצרפתית".

"אני אתגעגע מאוד לנבחרת, אבל צריך לפנות את המקום לכוכבים הצעירים", סיפר ז'ירו בן ה-37 שזומן לסגל של דידייה דשאן לאליפות אירופה הקרובה. "צריך להיזהר לא למתוח את הגבול ולעשות שנה אחת יותר מדי. צריך למצוא את האיזון הנכון. תמיד אמרתי שאני עומד לעצור כאשר הגוף שלי יבקש ממני. אני חושב שנותרו לי שנתיים נוספות בכדורגל, אבל בכל הנוגע לנבחרת צרפת, אני חושב שזה יהיה הסוף".

תיירי הנרי לצד אוליבייה ז'ירו נבחרת צרפת. GettyImages
עקף את הנרי במונדיאל במלכות שערי הנבחרת, עכשיו גם ז'ירו פורש מהמדים הלאומיים/GettyImages

ז'ירו נפרד מהמדים הלאומיים כשלפני היורו הקרוב יש לו 131 הופעות, 57 שערים ו-16 בישולים. הוא זכה עם הנבחרת הצרפתית במונדיאל 2018 ובליגת האומות ב-2021.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

משחקי נבחרת צרפת בשלב הבתים של יורו 2024

אוסטריה - צרפת (17.6, 22:00)
הולנד - צרפת (21.6, 22:00)
צרפת - פולין (25.6, 19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully