וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בפעם הרביעית, דין דוד לראשונה: מלך שערים משותף בליגת העל

כוכב מכבי תל אביב הגיע ל-20 שערים והשתווה לחלוץ מכבי חיפה, שהאריך את רצף הזכיות של קבוצתו בפרס האישי. זהבי גם חולק את פסגת הזכיות של כל הזמנים

כל השערים של דין דוד העונה/ספורט1

אלוף, שחקן העונה וגם מלך השערים. קצת לפני גיל 37, ערן זהבי ממשיך להפגין דומיננטיות בכדורגל הישראלי והערב (שבת) השתווה לדין דוד על קו הסיום וזכה יחד איתו במלכות השערים בפעם הרביעית בקריירה. כוכב מכבי תל אביב, שסיים כמלך השערים שלוש שנים ברצף בקדנציה הקודמת שלו בצהוב (2014, 2015 ו-2016), הפך לשחקן החמישי בתולדות הכדורגל הישראלי שרושם ארבע זכיות בתואר האישי. קדמו לו משה רומנו, עודד מכנס, דוד לביא ואלון מזרחי.

זהבי הגיע ל-20 שערי ליגה, בדיוק כמו בעונה שעברה, ולא כבש פחות מכך גם בכל העונות המלאות הקודמות שלו במכבי תל אביב. הוא הוסיף גם שבעה בישולים וכאמור נבחר לשחקן המצטיין של העונה.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יורד מתחת ל-20. ערן זהבי/ברני ארדוב

בתום הליגה הסדירה חלק דין דוד את המקום השלישי בטבלת מלך השערים עם אלעד מדמון וגיא מלמד, כשלפניו ניצבו חברו לקבוצה פרנזי פיירו וזהבי עם 14 כל אחד. הוא נעדר אז בגלל פציעה למשך כמעט חודשיים שלמים שבמהלכם החמיץ את מפגשי הקונפרנס ליג עם גנט ופיורנטינה, ובלעדיו מכבי חיפה איבדה נקודות קריטיות במאבק האליפות. על הצלחת לא יכול היה לעזור לקבוצה לשמור, אבל מרגע שובו לפעילות במחזור השני של הפלייאוף העליון הוא לא הפסיק להבקיע בדרך לזכייה ראשונה (משותפת) בתואר מלך השערים.

זו הפעם החמישית ברציפות שמלך שערי הליגה מגיע ממכבי חיפה. ניקיטה רוקאביציה עשה את זה במשך שנתיים, עומר אצילי המשיך אותו עם כהונה בת שנתיים משלו וכעת התור של דוד, שכאמור חולק את הפסגה יחד עם זהבי. זה קורה לראשונה בתולדות המועדון ופעם שנייה בתולדות הליגה, שכן למכבי תל אביב הייתה שליטה של חמש עונות עם אלירן עטר, זהבי (שלוש זכיות רצופות) והאיסלנדי וידאר קיארטנסון בין 2012/13 ל-2016/17.

כאמור, המהפך הגיע בפלייאוף, אותו סיים דוד עם תשעה שערים שהביאו אותו לשיא קריירה של 20. הוא גם היה הכי קרוב לשיא הפלייאוף של זהבי, שהבקיע 11 שערים ב-2013/14. במהלך הפלייאוף כבש שלושה צמדים רצופים (מתוך שישה העונה, 11 במדי מכבי חיפה ו-15 בקריירה כולה) ואלמלא החמצת ענק מול הפועל באר שבע גם היה חוגג שלושער ראשון בגיל 28. אגב, מול סכנין בעט את הפנדל הראשון בקריירה שלו בליגה (היה לו אחד בגביע הטוטו במדי מ.ס. אשדוד באוגוסט 2019). כל שאר 74 שערי הליגה שלו היו שערי שדה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
דין דוד/מאור אלקסלסי

שותפו להתקפה פיירו היה חתום על הרביעייה היחידה העונה בליגת העל (ב-0:5 באשדוד) וגם קבע שיא שערים לשחקן זר בעונה אחת במדי מכבי חיפה עם 26 כיבושים בכל המסגרות - שלושה יותר מסרגיי קלשצ'נקו ב-1999/00. את הליגה סיים עם שיא אישי של 18 שערים והוסיף גם שישה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully