וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישגים לנבחרת ישראל באליפות אירופה בג'יו ג'יטסו

הנבחרת צברה ארבע מדליות זהב, שלוש בין הגברים ואחת של המתחרה החירשת-אילמת שרה קובליוב: "אנחנו בכושר מצוין לקראת משחקי העולם"

שרה קובילוב זוכה במדליית הזהב באליפות אירופה בג'יו ג'יטסו/יחצ

נבחרת ישראל בג'יו-ג'יטסו , במסגרת התאחדות "אילת", קטפה מדליות בשני הימים הראשונים של אליפות אירופה - . מחר יתקיים היום האחרון לתחרות, ובנבחרת מצפים לעוד הישגים ולהוכיח את מקומה בצמרת העולמית. הצלחתה של הנבחרת חשובה מאוד וזאת לקראת משחקי העולם שייערכו בשנה הבאה בסין, והציפיות הן שתשוב גם משם עם מדליות. הנבחרת זכתה בארבע מדליות זהב עד כה, שלוש בין הגברים ואחת בנשים.

אריק קפלן, נשיא ומנכ"ל התאחדות 'אילת': "ההישגים באליפות אירופה הוכיחו שוב שנבחרת ישראל הינה מהמובילות בעולם. אני מלא גאווה בספורטאים שלנו ובצוות המאמנים הנהדר המלווה אותם. אנו ממתינים ומצפים להשגת הקריטריון למשחקי העולם ע"י ספורטאי הג'יו ג'יטסו ומשוכנע שהם יביאו הישגים וכבוד רב במשחקי העולם 2025".

ארז אלראי, נשיא התאחדות הג'יו ג'יטסו התחרותי בישראל, שיתף: "הנבחרת מוכיחה בכל תחרות מחדש כמה היא איכותית ונמצאת בפסגת הג'ו ג'יטסו העולמי, אני מברך על זכיות הספורטאים שעבדו קשה ולא ויתרו בשביל להשיג את המדליות הללו. אנחנו בכושר מצוין ודרכנו למשחקי העולם 2025"

ההישגים הבולטים - גברים

  • נמרוד ריידר, בקטגוריית משקל של עד 77 ק"ג, זכה במדליית זהב לאחר ניצחון על חניאל שוקמן שזכה במדליית כסף.
  • ירין שריקי, בקטגוריית משקל של עד 69 ק"ג, זכה במדליית זהב ואילו ויקי דבוש זכה בארד.
  • עמרי חביב, בקטגוריית משקל של עד 62 ק"ג, זכה במדליית זהב לאחר ניצחון בגמר על עמית בורשטיין.
  • סהר שמש, בקטגוריית משקל של עד 85 ק"ג, גברים, זכה במדליית כסף ויריב ביטון זכה בארד.

נשים

  • פנינה ארונוב, (הגם שהתחרתה במקצה עם מיעוט משתתפות) התקרבה משמעותית להשגת הקריטריון למשחקי העולם, לאחר ניצחון בגמר צמוד על מיכל באלי בקטגוריית משקל של עד 52 ק"ג.
  • שרה קובליוב (עד 48 ק"ג) התחרתה בשתי קטגוריות (חסרות) של פרא ובמקצה הרגיל. שרה, חירשת אילמת מלידה, זכתה במדליית הזהב וריגשה את כולם בכך ש"שרה" את הימנון התקווה בשפת הסימנים
  • מאי דניאל, בקטגוריית משקל של עד 57 ק"ג, זכתה במדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully